Ga naar inhoud

plaats van ADSL modem?


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om over te stappen op een ADSL provider. Deze werkt via het BBnet Wat is nu de beste plaats van het modem? of bij het ISRA punt,dus waar de telefoonaansluiting binnen komt of bij de PC ? Ik vraag dit om dat ik de kabel onder de vloer wil leggen.Ik moet dan de keus maken of RJ11 of RJ45 kabel vandaar de vraag. BEDANKT!
Link naar reactie
Alleen als de afstand tussen ISRA en modem zeer groot is, is het aan te raden een CAT5e te trekken en het modem zo strak mogelijk bij je ISRA punt te leggen. Onder normale omstandigheden zal het echter niet uitmaken. Bij mij komt de telefoon binnen via de meterkast begane grond, ikzelf zit op zolder waar het modem staat. De telefoonkabel is zeker 15 meter, de verbinding is prima. Afhankelijk van welk modem je neemt: ik zie graag de connectie lampjes flikkeren ergo: naast de PC plaatsen.
Link naar reactie
[quote:5a2e266499="Dr Spock"]Ik ben van plan om over te stappen op een ADSL provider. Deze werkt via het BBnet Wat is nu de beste plaats van het modem? of bij het ISRA punt,dus waar de telefoonaansluiting binnen komt of bij de PC ? Ik vraag dit om dat ik de kabel onder de vloer wil leggen.Ik moet dan de keus maken of RJ11 of RJ45 kabel vandaar de vraag. BEDANKT![/quote:5a2e266499] het wordt inderdaad een ethernet modem
Link naar reactie
[quote:23862d85dc="Peter_C"]Ik heb ADSL via BBnet. Zij geven aan dat de lengte van de kabel tussen de splitter (telefoonaansluiting) en het modem [u:23862d85dc]niet[/u:23862d85dc] langer mag zijn dan 12 meter.[/quote:23862d85dc]ik heb er een kabel van 15 meter er tussen zitten en adsl er lustig op los voor normaal huis si dit ook lang genoeg de kabel tussen adslmodem en computer (of switch / router) mag ook nog eens zo lang zijn
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...