Ga naar inhoud

uitvallen internetverbinding op 1 pc in netwerk


Aanbevolen berichten

Een van mijn pc's die via een hub aangesloten is op een netgear RT311 router, heeft sinds kort een instabiele internet verbinding via @home. Drie andere pc's met win98, linux en XP op zelfde hub en router hebben dat probleem niet. Een andere pc op zelfde utp-kabel werkt prima! De trouble pc is een P3. Award-bios v451PG. Soltek SL-65FV moederbord. Ik heb er van alles mee geprobeerd: win 98 opnieuw geinstalleerd - andere harde schijf erin met goed werkend systeem - netwerkkaart verwisseld met goed werkende pc - verschillende slots geprobeerd met netwerkkaart - cmos gereset - bios gereset - XP prof geinstalleerd. Niets hielp. Hier laat mijn kennis mij in de steek. Dingen waar ik aan denk zijn nog interrupt probleem? kan het in de bios zitten? Ik weet het niet en heb daar onvoldoende kennis over. Wie helpt!
Link naar reactie
Een toevoeging aan mijn verhaal: Als de internetverbinding op die ene pc uitgevallen is, kan ik de andere pc's nog gewoon pingen; allen pingen van de router lukt dan niet meer. Oh ja ik heb ook nog de pc direct aan het kabelmodem gehangen, zelfde resultaat na korte tijd wegvallen van de internetverbinding.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...