Ga naar inhoud

FOUT 711


Aanbevolen berichten

m`n vader gebruikt Rabo telebankieren extra maar hij kan geen verbinding krijgen met de rabo computer. (we hebben ADSL maar om verbinding te maken met die computer moet je inbellen met een analoge lijn) als ik bij internet-opties kijk staan er ook geen verbindingen meer en als ik dan op toevoegen klik komt er onderstaande foutmelding. --------------------------- Netwerkverbindingen --------------------------- Kan de Remote Access Connection Manager-service niet laden. Fout: 711: Een configuratieprobleem op deze computer verhindert het maken van de verbinding. Klik voor meer informatie op Meer info of zoek in Help en ondersteuning naar dit foutnummer. --------------------------- OK --------------------------- Wat is hier aan te doen???
Link naar reactie
Als je zoekt op het nummer van het "event" kun je op Google het nodige terugvinden. Het probleem zit 'm in elk geval op jouw eigen PC, want die service die genoemd wordt, draait op jouw PC. Als er wordt gerept over een "configuratieprobleem", verbaast het me niet dat je zoveel fouten in je eventlog aantreft.
Link naar reactie
ik heb nog ff doorgezocht op fout 711 en heb gevonden dat de remote acces auto connection manger niet is gestart. als ik dit wil starten krijg ik de volgende melding: --------------------------- Services --------------------------- Kan de Remote Access Auto Connection Manager-service op Lokale computer niet starten. Fout 1068: Afhankelijkheidsservice of -groep kan niet worden gestart. --------------------------- OK ---------------------------
Link naar reactie
Dat wil zeggen dat deze service afhankelijk is van een andere service. Als die andere service niet gestart kan worden, kan deze service ook niet starten. Dubbelklik op de Remote Access Auto Connection Manager-service en ga naar het tabblad afhankelijkheden. Hier zie je van welke onderdelen deze service afhankelijk is. Probeer deze services te starten en als het goed is moet je dan ook een foutmelding krijgen. Je weet nu in ieder geval welke service de boosdoener is. Kijk dan in de eventviewer en zoek in het systeemlogboek naar recente meldingen van de 'service control manager'. Hier kun je dan uitvinden waarom de service niet wil starten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...