Ga naar inhoud

Geen connectie


Aanbevolen berichten

Ik heb een ADSL verbinding. Ik surf op het internet via Internet Explorer, dat werkt goed. Maar als ik probeer via een ander programma toegang te krijgen met het internet, werkt het niet. Ik krijg altijd de melding dat de server niet gevonden wordt. Dit probleem doet zich voor bij Liveupdate, Outlook Express, media player, enz.... waar zou dit aan kunnen liggen?
Link naar reactie
[quote:600e8b2b88="OO-PIN"]..........., maar ik heb geen firewall....[/quote:600e8b2b88]Sorry, niet kwaad bedoeld, maar ik kan het toch even niet laten: Je zet dan zeker ook nooit je fiets op slot, evenmin als je huisdeur? Jan de Boer PS 26 april: Toch even een poging om te helpen, heb nu even wat meer tijd dan gisteren. Een poos geleden heb ik een kennis geholpen met ongeveer hetzelfde probleem, wel internet, weigerende e-mail. Hij had voorzover ik me herinner Norton Security System (Pro?). In ieder geval een combi pakket, antivirus, antispyware en firewall. Bleek een security-instelling te zijn, iets heel simpels achteraf, maar de details weet ik niet meer, iets wat de pop3- en smtp-gegevens tijdelijk omzette naar een lokaal IP-adres of zoiets, en de mail omleidde naar dat kunstmatige adres. En daar ging iets fout. Maar al sla je me dood, ik weet het niet meer. Weliswaar heb je geen firewall, maar kan het misschien toch iets van een instelling in een (gecombineerd) antiviruspaket zijn?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:6bf6d563e5="J. de Boer"][quote:6bf6d563e5="OO-PIN"]..........., maar ik heb geen firewall....[/quote:6bf6d563e5]Sorry, niet kwaad bedoeld, maar ik kan het toch even niet laten: Je zet dan zeker ook nooit je fiets op slot, evenmin als je huisdeur? Jan de Boer [/quote:6bf6d563e5] Ja je hebt gelijk, maar ik heb net mijn harde schijf geformatteerd, en heb nog geen tijd gehad om een firewall te installeren. [quote:6bf6d563e5] PS 26 april: Toch even een poging om te helpen, heb nu even wat meer tijd dan gisteren. Een poos geleden heb ik een kennis geholpen met ongeveer hetzelfde probleem, wel internet, weigerende e-mail. Hij had voorzover ik me herinner Norton Security System (Pro?). In ieder geval een combi pakket, antivirus, antispyware en firewall. Bleek een security-instelling te zijn, iets heel simpels achteraf, maar de details weet ik niet meer, iets wat de pop3- en smtp-gegevens tijdelijk omzette naar een lokaal IP-adres of zoiets, en de mail omleidde naar dat kunstmatige adres. En daar ging iets fout. Maar al sla je me dood, ik weet het niet meer. Weliswaar heb je geen firewall, maar kan het misschien toch iets van een instelling in een (gecombineerd) antiviruspaket zijn?[/quote:6bf6d563e5] Ik heb Norton Antivirus 2003 Professional, maar ik zie niet direct een instelling waar jij het over kan hebben.... alles lijkt normaal te staan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...