Ga naar inhoud

Nieuwsbrief verspreiden


Aanbevolen berichten

Ik heb in Frontpage een nieuwsbrief gemaakt met het uiterlijk van een website. Deze wil ik dus rondsturen, maar niet als bijlage. Ik wil de brief versturen zoals de reclame van bv HetNet en Shockwave binnenkomt. Dat bij het openen van de mail de inhoud onmiddelijk zichtbaar is. Ik hoop dat de vraagstelling duidelijk is.
Link naar reactie
@webspider, werkt niet! Bovendien kan je rechtstreeks vanuit IE mailen, echter deze maakt er een bijlage van :evil: @ sjouwer; ik kan niet uit de voeten met HTML, het moet wysiwyg zijn. Bovendien zitten er geen plaatjes in. Het gaat om zuiver om tekst maar getracht om dat een beetje aantrekkelijk te verpakken/bij uiterlijk bestaande site te laten aansluiten. Ik heb in de tussentijd ook niet stilgezeten. Vanuit Word de index.html geopend en dan bestand>verzenden enz enz. Dat gaat goed, brief lijkt netjes verstuurd te gaan worden. Maar gericht aan mezelf om te testen ontvang ik een blanco pagina. Als ik deze blanco pagina dan wil forwarden om te kijken wat outlook doet staat er; "[i:eb82a6901f]Op deze pagina worden frames gebruikt, maar uw browser ondersteunt geen frames[/i:eb82a6901f]." Outlook 2003 laat onder "opmaak" wel een optie frames zien. Gemakshalve ga ik er dan ook maar vanuit dat deze wel frames ondersteund. Maar blijkbaar niet voor mijn brief :cry: Resumé, ik ben nog geen stap verder!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...