Ga naar inhoud

Dringend op zoek naar ADSL!


Aanbevolen berichten

Ik ben dringend op zoek naar een goede niet al te dure ADSL verbinding voor rond de 25 a 30 euro. Het liefst zou ik een draadloze verbinding willen hebben omdat dit toch het makkelijkst is. En nu wou ik ook vragen of dit mogelijk is met een PIII 550 Mghz en 265mb? Verder wil ik met de verbinding gewoon goed kunnen surfen en toch ook liedjes kunnen downloaden. Een data limit is absoluut niet handig dus wil ik geen datalimit. Ook mogen er geen addertjes onder het gras zitten. Want hier zijn er vaak genoeg van. Ik heb al een beetje gezocht en ben aan deze 3 gekomen [url]http://www.adslwinkel.nl/compare/compare.asp?aff_id=174&sid=1132&sid=1114&sid=1019&vergelijk.x=27&vergelijk.y=8[/url] Bij welke van deze 3 heb ik het meest waar voor mijn geld? Alvast Bedankt! :D
Link naar reactie
[quote:8b39275551="Keepitcold14"] Het liefst zou ik een draadloze verbinding willen hebben omdat dit toch het makkelijkst is. En nu wou ik ook vragen of dit mogelijk is met een PIII 550 Mghz en 265mb? [/quote:8b39275551] Ja. Zo'n wireless geval hoef je ook niet bij de internet provider te nemen, ze verkopen die dingen ook gewoon in de winkel. [quote:8b39275551="Keepitcold14"] Bij welke van deze 3 heb ik het meest waar voor mijn geld? [/quote:8b39275551] Als ik zou moeten kiezen uit deze drie: Compuserve. Servicepeil van Zonnet is ronduit bagger en je betaalt na 1 juni weer het volle pond. Kijk ook 's naar QuickNet Medium: http://www.adslwinkel.nl/compare/compare.asp?cmd=comp&aff_id=&sid=1108
Link naar reactie
Waar baseer je dat op dat Zonnet bagger service geeft. Ben nu 1,5 jaar zeer tevreden gebruiker van Zonnet ADSL lite. ik betaal nu 19,95 sinds 1-1-4 1e half jaar, daarna 29,95, en dat is een concurrende prijs. snelheid 1024, 320. Kan natuurlijk als je problemen krijgt met je adsl, [b:5f9885c54f]en je kunt zelf niet de oplossing bedenken[/b:5f9885c54f], dat het minder is, qua feedback van Zonnet, maar ik heb daar geen slechte ervaring mee.
Link naar reactie
[quote:55fbec2106="Sauron II"] Waar baseer je dat op dat Zonnet bagger service geeft. Ben nu 1,5 jaar zeer tevreden gebruiker van Zonnet ADSL lite. ik betaal nu 19,95 sinds 1-1-4 1e half jaar, daarna 29,95, en dat is een concurrende prijs. snelheid 1024, 320. Kan natuurlijk als je problemen krijgt met je adsl, [b:55fbec2106]en je kunt zelf niet de oplossing bedenken[/b:55fbec2106], dat het minder is, qua feedback van Zonnet, maar ik heb daar geen slechte ervaring mee. [/quote:55fbec2106] Precies, ken 2 mensen die grote problemen hadden met de verbinding. Heb je na een half uur bellen met zo'n betaallijn nog geen bevredigend antwoord (weer zo'n studentje aan de lijn :lol: )... Gelukkig kan je altijd weigeren te betalen voor niet bewezen diensten en overstappen naar concurrent XS4ALL of Demon :wink:
Link naar reactie
Al deze voorbeelden maken gebruik van Zonnet Family of budget. Ik heb het over de 'lite' versie, die gebruik maakt van het KPN netwerk. Denk dat daar een verschil in zit. Ik heb continue downloads van 110/120 Kb/sec. Dus mij lijkt: pak ADSL lite van Zonnet via KPN en niet de andere varianten die gebruik maken van Versatel.
Link naar reactie
[quote:0630238b6d="Keepitcold14"][url]http://www.zonnet.nl/breedband/br_acties_breedb_combi.html[/url] met die acties, is het dan de bedoeling dat ik als ik geen zontel heb, ik na een bepaald termijn weer 34 euro betaal?[/quote:0630238b6d] Kijk 's, tenminste 1 iemand die in 1 keer die voorwaarde begrijpt :P
Link naar reactie
Ik ben een tevreden Demon DSL Express gebruiker. Ik heb een 512kbps down/256kbps up verbinding voor €19,95 p/m, zonder datalimiet. Die maandprijs is permanent, dus gaat niet na bv. een half jaar omhoog: http://www.demon.nl/producten/internettoegang/dslexpress/index.html Enige nadeel is dat je €75,- aansluitkosten betaald, maar dat haal je er binnen een jaar of anderhalf uit. Daarnaast is de snelheid hoger dan bij de meeste andere leveranciers. Als je draadloos wil, kun je beter meteen een alles in één wifi-modem-router aanschaffen ipv los een modem kopen via Demon en later een wifi-router (zoals ik dus gedaan heb) Dat scheelt een extra doosje en kabels in de meterlkast (daar staat het spul bij mij iig).
Link naar reactie
Voor je aansluiting heb je geen apart modem en aparte wifi router nodig. Je kunt een soort van alles-in-één apparaat kopen. Sitecom heeft bijvoorbeeld zo'n ding: http://www.sitecom.com/products_info.php?product_id=244&grp_id=6 Daar zit een adsl modem ingebouwd dat je als een normaal modem op de splitter (die krijg je van Demon) aansluit. Daarnaast heeft het apparaat een ingebouwde router zodat je internet verbinding meteen gedeeld wordt voor meerdere PC's. De ingebouwde firewall houd ongewenst bezoek buiten en de Wifi antenne/ontvanger zorgt ervoor dat je draadloos met dat ding kan communiceren. Heb je wel voor in iedere PC een wifi kaart nodig.
Link naar reactie
ik zou ook voor een demon dslexpress gaan ik zou het 2de pakket kiezen want die is niet duur voor die snelheid je hebt fup dus liedjes download zal makkelijk lukken als je een router ertussen maakt raad ik je het merk sweex aan in een van zown sweex apparaat zit al een adsl modem en router ingebouwd dus hoef je alleen nog maar te configureren dan hoef je dus ook geen modem te kopen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...