Ga naar inhoud

internetverbinding wordt verbroken


Aanbevolen berichten

Steeds wordt mijn internetverbinding verbroken, >terwijl mijn computer 24 uur per dag tevergeefs aanstaat. >Hoe kan ik zorgen dat internet ook 24 uur per dag aanstaat? Als ik >van me werk thuis kom is de verbinding verbroken : 12 uur lang tijd >verspeeld, computer continu aan maar geen byte gedownload! Ik wil >dat internet ook 24 uur aanblijft! Ik gebruik windows xp pro, ik heb een kabelverbinding bij wanadoo.
Link naar reactie
Als je naar 'Netwerkverbindingen' gaat in het config. scherm en vervolgens naar de eigenschappen van je internetverbinding, heb je een tabblad 'Opties.' Daar kun je een vinkje plaatsen bij 'Opnieuw kiezen als de verbinding wordt verbroken.' Dit is natuurlijk niet de oplossing voor het eigenlijke probleem maar zorgt er wel voor dat er opnieuw verbinding wordt gemaakt. Controleer verder nog het volgende: - Ga naar de eigenschappen van Internet Explorer (op het bureaublad) - Tabblad 'Verbindingen' - Instellingen - Geavanceerd Staan de vinkjes daar uit? Verder kun je voor de zekerheid nog scannen op virussen en spyware (Ad-aware) Misschien dat dat er iets mee te maken zou kunnen hebben.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...