Ga naar inhoud

[hotmail] 10tallen "Mail not deliverd" mailtjes de


Aanbevolen berichten

Gedaag, Ik gebruik al heel lang mijn hotmail account voor msn, en voor mensen die graag doorstuurmailtjes doorsturen. Nooit echt een probleem, soms beetje reclame van penis vegroting of superlage hypotheken, maar dat was dan hooguit 5 per week, niks hinderlijks. Maar sinds een paar weken (niks veranderd) krijg ik tientallen mailtjes [b:99e458bf74]per dag[/b:99e458bf74], die over "Mail could not be delivered" en "VirusEmail not deliverd. Warning !!" gaan. ZEER IRITANT !! Soms heb ik namelijk een persoonlijk mailtje tussen al de reclame en doorstuurmailtjes op mij hotmail-/spamadres, en dan moet ik eerst al die @#$^reclame weggooien !! Ik heb al geprobeerd om die adresse te blokkeren, maar (natuurlijk) komen ze telke's van een ander adres. Ook teleke's een andere host. Het zijn geen neppe adressen. (explain : Je kan een emailtje versturen, op een manier, waardoor andermans email bij de afzender komt te staan, e als je 'beantwoord' je relply dus niet naar de daadwerkelijke afzender gaat). Filter staat niet aan, want die filtered de verkeerde mailtjes, hoe ik hem ook instel. Ik heb natuurlijk ook nog 2 andere adressen, 1 voor familie etc, en 1 voor betaalde dingen @ inet. Iemand een idee hoe ik van die zwaar iritante "Mail not delivered"-mailtjes afkom ? Nieuw email adres is geen optie. Bvd, Lodyx
Link naar reactie
Deze spam, want dat is het natuurlijk, voert ook bij ons al dagenlang de boventoon (typte per ongeluk even "boeventoon", toeval?). Weinig aan te doen, want met blokkeren d.m.v. berichtregels op onderwerp van "not delivered" of "delivery fail" etc. verwijder je ook serieuze berichten met deze boodschap. Zoals ik zei helaas (althans zonder goed antispamprogramma) weinig aan te doen. Enige troost voor je is, dat je niet de enige bent. Jan de Boer
Link naar reactie
Voor mij is er dankzij u / jou nog een troost :D !! Ik zat alleen te denken aan op email adres blokeren, en niet op 'subject'. Voor mij kan dit wel, omdat hotmail voor mij alleen msn en inkomende mail is, dus een echte 'mail not delivered' krijg ik nooit. Daarnaast, gebruik ik een ander programma om de emails op mijn hd op te slaan, dus mocht er toch een balangrijke email komen (betreffende mail not delivered), dan krijg ik die alsnog !! Heel erg bedankt. Maar hoe filteren we op die manier ?
Link naar reactie
[quote:3b99427a6f]Heel erg bedankt. Maar hoe filteren we op die manier ?[/quote:3b99427a6f]B.v. met antispamsoftware. Is al heel veel over verteld in dit forum. Persoonlijk gebruik ik het niet. Ik heb een goede virusscanner, dus die rotzooi met virussen gooit ie er wel uit. En een antispam gooit ze ook in een map waarvan je de inhoud alsnog zelf moet beoordelen. Ik filter dan ook liever zelf met behulp berichtregels. Laat m'n berichten Outlook Express niet in het voorbeeldvenster zien. Erg veel wordt meteen zonder te downloaden van de server verwijderd, andere komen op grond van bepaalde woorden in de inhoud van het bericht in de map verwijderde items, en wij zien vervolgens eigenlijk altijd al aan de onderwerpregels wat troep of serieus is. Ik weet niet welk e-mail programma je gebruikt, in Outlook Express wijst het zich eigenlijk vanzelf. Jan de Boer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...