Ga naar inhoud

router o.i.d


Aanbevolen berichten

even een vraag heb hier een netwerk met mijn eigen pc als server. mijn pc is amd 1800 256mb sdram windows xp. mijn zoon zijn pc is amd k6-2 450 mhz 160 mb sdram windows 98e. als ik op mijn zoon zijn computer wil intenetten dan duurt het heel lang voor dat de site open is (echt lang 1minuut wel) en als er beneden geen activiteid is valt het wel mee. ook op deze pc kan ik niet online bingoeen heefd iets te maken met proxy. als ik een router koop los ik deze problemen dan op want dan hoef ik geen proxy meer te hebben. of een hub of switch wie kan mij een beetje uitleg geven. b.v.d
Link naar reactie
weet nat. niet exact wat je instellingen nu zijn. maar router heeft aantal voordelen -afzonderlijk van elkaar kunnen internetten, maw de hoofdpc hoeft niet aan te staan als zoontje wil internetten. - meeste routers ingebouwde firewall - geen gedoe met IP adressen, alles op DHCP en als router eenmaal geconfig. is geen omkijken meer na. - ingebouwde 4 poort switch (bij de meesten) - aantal routers hebben functies om bv SEX websites te blokkeren of zo in te stellen dat een bepaalde PC bv van 1200u tot 1900u op internet kan. - met proxyservers werken is niet nodig. Kan wel. Nadeel van router kan wellicht zijn het instellen, maar de meesten zijn eenvoudig via setup wizardje intestellen. Vor het geld hoef je het niet te laten beetje router heb je al vanaf 40 eurie tot...??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...