Ga naar inhoud

geen ftp contact via XP verkenner


Aanbevolen berichten

Ik zou graag mijn XP verkenner gebruiken als ftp prg. Dit lukt mij met twee van mijn website's. Deze ftps staan als netwerklocaties in mijn systeem en ik kan gemakkelijk bestanden uploaden. Nu heb ik nog een derde website waarbij dit niet lukt. Het formaat dat ik gebruik om in te loggen is: ftp://gebruikersnaam:password@homeftp.tiscali.be het webadres is: http://home.tiscali.be/iwan.degraaf het zoeken duurt vrij lang en uiteindelijk krijg ik de mededeling 'kan geen toegang krijgen tot de map'. Ik heb via WSFTP altijd contact gekregen en kunnen uploaden e.d. Via verkenner lukt het met dit ftp adres niet. Is er iets dat ik over het hoofd zie?
Link naar reactie
Ftp'en via de verkenner is ook niks....je hebt er niet voor niets speciale ftp programma's voor zoals cuteftp, wsftp of flashfxp. Sommige sites hebben namelijk een passieve connectie nodig en andere actieve, via 1 van die programma's (mijn favoriet is flasfxp) is dat veel makkelijker te veranderen.
Link naar reactie
Ik zou SmartFTP nemen ! Iig niet met verkenner surfen, want die connect op meerdere ports tegelijk, waardoor je vaak lang moet wachten totdat hij aangeeft dat een ftp-site niet bestaat, of totdat hij verbinding heeft... Ik denk dat jij naar ftp://usr:passwd@site.ext/jouw.naam moet, dus voor jou is dat ftp://gebruikersnaam:wachtwoord@homeftp.tiscali.be/iwan.degraaf
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...