Ga naar inhoud

DC ++


Aanbevolen berichten

Hi All, Mij is al een paar keer DC++ aangeraden. Nou heb ik die toen geprobeerd en ging kwa zoeken best goed. Ik had wat leuks gevonden en wou dit downloaden. Ging allemaal goed totdat ik een keer opnieuw opstarte en niks meer kon terug vinden dus met een file van 20 mb die eigenlijk 700 mb behoort te zijn zat. Vind het all met all beetje onhandig werken met die Hubs, je wordt vaak uit die hubs gegooid enzo. Ziet iemand misschien meteen wat ik fout doe of weet iemand iets beterzz dan kazaa kwa snelheid. Groeten, Robert
Link naar reactie
Ik werk sinds kort ook met DC++ Je moet veel bestanden hebben on te delen (vele Gb's) Je moet voldoende slots toewijzen Als je een leuke download heb, de hub in de favoriete hubs opnemen - veel hubs hebben vaste bezoekers. Heb ook al een paar keer meegemaakt dat ik eerst met 6Gb werd toegelaten, en een dag later werd geweigerd omdat het minimum 10 Gb was geworden o.i.d.
Link naar reactie
Als je iets goeds wil (lees: beter dan kazaa) moet je er wat moeite voor doen.. Het is niet meer (zoals bij kazaa) ff wat installe en de naam van je favo R&B artiest intikke... Je moet er dus wat voor over hebben. Het werkt allemaal best met die hubs hor. Hoe meer je deelt en slots je beschikbaar stelt, hoe groter de kans is dat je wordt toegelaten in een hub. Daar zijn nog wel wat trucjes voor enzo.. Je moet dc++ niet afsluiten, dan heb je idd een probleem, maar het is toch niet zo moeilijk om je eventjes in te houden om niet op dat aanlokkelijke kruisje te klikken?
Link naar reactie
je moet idd zoveel mogelijk delen, dan kom je ook op meer hubs. als je een goede hub hebt moet je die meteen toevoegen aan je favorites. je moet ook een goede hublist hebben. die kan je instellen bij settings. deze kan je o.a. vinden op [url]http://nl.hublist.org/[/url]. (ik raad je 1stleg aan) vergeet niet dat als je nieuwe hublist hebt ingesteld eerst dc++ opnieuw op te starten. G
Link naar reactie
In DC++ wordt je regelmatig gebanned omdat je bepaalde (ongewenste) bestanden in je sharemap hebt staan. B.v. de [color=darkred:0020fd29d0][b:0020fd29d0].dat[/b:0020fd29d0][/color:0020fd29d0] bestanden die Kazaa aanmaakt en niet voltooid zijn. Racistische woorden... Ik had b.v. een mp3'tje van Sly & the Family Stone - Don't call me nigger in de map staan.... werd gelijk gebanned. Je kunt er echter prachtige muziek vinden... Gr. Theo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...