Ga naar inhoud

Ongeldige bewerking internet


Aanbevolen berichten

Gegroet, het overkomt met steeds vaker dat ik een site bezoek en de melding krijg "dit programma heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd en wordt afgesloten...". Er zijn steevast een aantal sites waar dit bij mij bij gebeurt, waaronder google's afbeeldingenzoeker. De laatste tijd komt het me steeds vaker en dus bij meer sites voor. Soms lukt het wel, doch 90% van de gevallen niet en de keer daarop dan weer wel :o ... Ik heb van de verschillende probleemkaders een printscreen genomen en op een word-document geplaatst. Kan ik dat op één of andere manier hier plaatsen? Dank bij voorbaat, Guft.
Link naar reactie
Nee, ik heb mijn IE nog niet opnieuw geïnstalleerd, ik weet zelfs niet welke versie ik heb, laat staan dat ik weet hoe ik IE opnieuw moet installeren :oops: . Verder kan ik je dus ook mededelen dat ik de printscreenshots ook niet online kan plaatsen. Kan ik ze naar een e-mailadres doorsturen, aub? Reeds bedankt voor de gedane moeite, computerleek Guft :wink: .
Link naar reactie
Bedankt webspider voor de totnogtoe gedane moeite :P Welke andere ouwe rotten helpen mij voort nu de printscreenshots er staan? Als laatste nog een computeranalfabetische vraag: als ik IE opnieuw installeer moet ik dan eerst de IE die ik nu heb er af gooien en hoe moet dat dan? En kunnen er zaken verdwijnen als ik IE opnieuw installeer. :oops: Guft :roll:
Link naar reactie
Goed, ik heb via de bewuste link in één van de antwoorden bovenaan de procedure van installatie IE6 gevolgd. Toen de procedure na lange tijd voltooid wasmoest diende de computer opnieuw opgestart. [u:5854a45b14][i:5854a45b14][b:5854a45b14]Mijn vraag:[/b:5854a45b14][/i:5854a45b14][/u:5854a45b14] Is nu IE opnieuw geïnstalleerd of heb ik mss enkel de setup gedownload. Op m'n bureaublad bevindt zich no de heropstarting een pictogram met de naam: "Verbinding maken met internet" en het pictogram zelf is een wereldbol met een pijl op. [i:5854a45b14][size=9:5854a45b14]De problemen die ik eerst had lijken anders wel op het eerste gezicht verdwenen.[/size:5854a45b14][/i:5854a45b14] Guft :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...