Ga naar inhoud

Hoe kom van die Trojans af???


Aanbevolen berichten

Betekent dit dat al die C:\Found.000 t/m Found.004-mappen bewaard moeten blijven? Is het niet zo dat de laatste map C:\Found.005 alle vorige mappen overtreft of dezelfde informatie bevat voor een eventuele crash op te lossen? Als dat zo is, biedt het wel mogelijkheden want die vervelende Trojans zitten in de oudere mappen. Ik kan bij een eventuele crash toch nog altijd terug naar een herstelpunt in Windows XP? Of is dit niet zo gemakkelijk als het lijkt? Windows XP geeft wel een waarschuwing als men een herstelde bestandsfragmentenfile wil verplaatsen, copieren of wil verwijderen. Jan Smolders.
Link naar reactie
Bedankt jongens, Die vervelende Trojans zijn verdwenen. Ik heb na Hijackthis uitgevoerd te hebben de C:\Found-mappen allemaal verwijderd in de veilige modus. Daar hadden die Trojans zich in verstopt. Wat ~ef7194.tmp verder nog doet weet ik niet. Ik hoop dat dit geen kwaad kan. Hopenlijk blijf ik gevrijwaard van allerlei rommel op de computer. Ik bescherm mijn computer met de Firewall: Preventon Personal Firewall Pro van Planet en Mailscanner van Planet en de Virusscanner Kaspersky. En ik heb Spywareblaster om mijn computer. Doet deze ook wat? Verder scan ik met Ad Aware 6.0 en Spybot Search & Destroy. Is dit veilig genoeg? Jan.
Link naar reactie
Dat tempbestand --> http://www.theavonlady.org/theofpfaq/trouble/tmpfileerrors.htm [i:f3248b8550]Firewall: Preventon Personal Firewall Pro[/i:f3248b8550] Klikt wel goed [i:f3248b8550]Virusscanner Kaspersky.[/i:f3248b8550] die is zeker goed :) Wel regelmatig updaten hé? 8) Spywareblaster heb ik geen ervaring mee, maar ik weet niet of ze waar kunnen maken wat ze beweren (dat spyware niet op je pc komt ;)) [i:f3248b8550]Verder scan ik met Ad Aware 6.0 en Spybot Search & Destroy.[/i:f3248b8550] dat lijkt me sowiso goed :)
Link naar reactie
SpywareBlaster beschermt je ook tegen spyware. Het zorgt ervoor dat bepaalde spyware niet op je pc geïnstalleerd kan worden (werkt preventief). Met Ad-Aware en Spybot Search & Destroy kan je spyware verwijderen. Voor al deze programma's geldt: regelmatig checken op updates. Door gebruik te maken van deze programma's heb je echter nog geen garantie dat je computer spyware-vrij blijft, maar het scheelt al een hoop. Uitkijken wat je installeert en download blijft de boodschap.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...