Ga naar inhoud

router


Aanbevolen berichten

hallo, wij hebbern thuis en router om internet te delen... Alleen een probleem waar wij regelmatig last van hebben. Dan hebben we even internet, maar dan valt het weg en hebben we geen internet meer... Dan moeten we de router een paar seconden uittrekken en dan weer insteken en dan doet het internet het weer... Weet iemand hoe dit komt en vooral hoe op te lossen? :-?
Link naar reactie
Maar als je even probeert wat Ton schrijft en dus je router er tussen uithaalt, kun je testen of het probleem is opgelost. Dat moet je natuurlijk pas doen op een moment dat je internet veel "hapert". Enig nadeel is dat je dan slechts 1 PC kunt aansluiten, maar als die het vervolgens probleemloos doet, heb je de oorzaak gevonden. Misschien is een software update van je router trouwens een oplossing (flashen dus).
Link naar reactie
Is het een Level1 router ? Die heb ik ook, zelfde probleem [b:8f82168785] maar alleen[/b:8f82168785] met XP (98SE bijv niet). Bij mij ligt het aan pc2, maar geen idee hoe ik het oplos, ik denk gewoon formateren, maar da's me broers pc, en die wil dat niet :evil: (hij heeft er geen last van, ik wel)
Link naar reactie
dat probleem heb ik ook gehad. ik heb toen zelfs advies gekregen om me firmeware van me router te upgraden. wat overigs niet werkte. maar je kan het proberen. bij mij was het hup router terug naar de winkel andere mee en nu heb ik nooit meer problemen. je zou ook nog op de site van makers van de router kunnen kijken of je daar een technies ondersteunigs gebeuren heb. iets in de zin van ik stuur een mailtje naar een monteur en hij stuur een optie terug naar jouw wat je zou kunnen doen. maar ik denk dat het probleem toch is wat iemand hier voor al zei. gewoon een hardware probleem en dus een andere router halen. (garantie)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...