Ga naar inhoud

FTD


Aanbevolen berichten

Ik vind het hele idee alleen al belachelijk. Posten met een code, die alleen voor een elitair groepje te begrijpen is. Ze posten vrij veel, maar als je dan geen idee hebt wat het is, tjsa, wat moet je er dan mee? En het kost toch niks meer om even een beschrijving toe te voegen in de header? Wat mij betreft mag die hele club meteen verdwijnen.
Link naar reactie
[quote:91379635df="gerben"]En het kost toch niks meer om even een beschrijving toe te voegen in de header? Wat mij betreft mag die hele club meteen verdwijnen.[/quote:91379635df] Ze zouden het inderdaad verplicht moeten stellen om een nfo toe te voegen, en het is inderdaad niet slim om films met vaste ned. ondertitels te posten in internationale groepen, maar om nou meteen te zeggen dat de hele club moet verdwijnen, vind ik overdreven. Ze moeten gewoon strengere regels bedenken en de mensen die zich daar niet aan houden, DIE mogen voor mij verdwijnen...
Link naar reactie
[quote:fdfebf6f10="Capone"][quote:fdfebf6f10="gerben"]En het kost toch niks meer om even een beschrijving toe te voegen in de header? Wat mij betreft mag die hele club meteen verdwijnen.[/quote:fdfebf6f10] Ze zouden het inderdaad verplicht moeten stellen om een nfo toe te voegen, en het is inderdaad niet slim om films met vaste ned. ondertitels te posten in internationale groepen, maar om nou meteen te zeggen dat de hele club moet verdwijnen, vind ik overdreven. Ze moeten gewoon strengere regels bedenken en de mensen die zich daar niet aan houden, DIE mogen voor mij verdwijnen...[/quote:fdfebf6f10] Dat ben ik wel helemaal met je eens. In niet nederlandse groepen moet je ook geen nederlandse meuk pleuren. Maar n NFO erbij MOET wat mij betreft altijd.... En zo aso is ftd nie hoor..... ik vind mezelf nie zo aso :lol:
Link naar reactie
En dan krijg je dit soort reacties: "does this look like a Dutch newsgroup, you stupid twat?" Waarop zo'n arrogante Nederlander reageert met de vraag of er soms "English" in de groepsnaam staat. Feit is dat een aantal nieuwsgroepen kapot is gegaan doordat elke malloot met breedband in Nederland meent via Usenet Frans Bauer te moeten verspreiden. Mijn reactie is meestal de tip ze aan te geven bij hun ISP. Da's dan weer het voordeel van malloten, ze hebben niet het benul via een andere server te posten.
Link naar reactie
[quote:f6a502bf0f="bbx"]even tussendoor een kort vraagje nu het toch even aan bod is gekomen. Die nfo bestanden, waar openen jullie die mee? Ik ben met uitzondering van kladblok geen progje tegen gekomen waar je die mee kunt openen? Hoe doen jullie dat?[/quote:f6a502bf0f] Het is een gewoon asci-tekstbestand, dus kladblok is voldoende om het te bekijken. In word of een andere tekstverwerker zal het ook wel lukken.
Link naar reactie
hmm uh hoe heeft die crackgroep ookalweer, die hebben ooit een hele mooie NFO-reader gemaakt, die gebruik ik nog steeds ;) /me zoekt ff .nfo :P jaah, DAMN :) [url=http://www.damn.to/software/nfoviewer.html]DAMN .nfo viewer[/url] erg geschikt om ascii-art te bekijken vooral :) edit: vergelijk: Tekstding -> [img:f11e0cf7dd]http://home.hccnet.nl/orion.boot/damn_tekst.gif[/img:f11e0cf7dd] DAMN NFO Viewer -> [img:f11e0cf7dd]http://home.hccnet.nl/orion.boot/damn_damn.gif[/img:f11e0cf7dd] :) btw -> plaatjes zijn < 10KB :D
Link naar reactie
[quote:d56fce00b2="bbx"]even tussendoor een kort vraagje nu het toch even aan bod is gekomen. Die nfo bestanden, waar openen jullie die mee? Ik ben met uitzondering van kladblok geen progje tegen gekomen waar je die mee kunt openen? Hoe doen jullie dat?[/quote:d56fce00b2] Gebruik F3 in TotalCommander. Schaam je eigen als je dit programma niet heb. :wink: :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...