Ga naar inhoud

weergave pagina's flash probleem?


Aanbevolen berichten

Ik heb de laatste flash versie geïnstalleerd (7.x) en volgens Macromedia ook goed (het installatiefilmpje doet 't goed). Maar nu: op de ene site werkt die goed (bijvoorbeeld www.geenstijl.nl) en bij www.planet.nl blijft een deel van het scherm blank en ontbreekt een menu balk die er wel moet zijn. Ook nog: van "opklikbare" plaatjes zie ik wel de kleine versie, maar na aanklikken een blanko scherm. Het lijkt geen browser probleem want zowel met IE 6 als met Opera 7 hetzelfde beeld. WinXp met SP1 Zoeken met flash player op dit forum gaf een aantal hits, doch niet mijn probleem. Hulp wordt gewaardeerd Bernard
Link naar reactie
Hoi Bernard, Ik weet niet als dat nodig is (verstandig is het niet) om ZA uit te schakelen. Omdat ik al jaren geen ZA gebruik weet ik dus niet hoe je een of ander kan of niet afstellen. Misschien kan het ook anders. Hierbij (als voorbeeld) wat extra uitleg = Ik gebruik dus NIS 2002 met de Norton firewall. Van een bepaalde site heb ik nog extra beveiliging gedownload m.b.t. het bloklijst van de firewall (dus uitgebreid). Ik kreeg heibel met mijn vrouw, die kon sommige sites niet meer bereiken. Nu zit wel zo dat Norton houdt een ‘log lijst’ bij. Hier is mogelijk om te zien waarom een site geblokt wordt. Norton heeft ook nog de mogelijkheid om deze lijst te bewerken dus om bijv. iets in de lijst toe te voegen of te verwijderen. Mocht ZA ook zoiets hebben dan zou je bepaalde sites uit de lijst kunnen halen. Zo kun je de site bezoeken zonder dat je de firewall uitschakelt. Als dat kan = weet ik niet. Het is maar een idee. grtz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...