Ga naar inhoud

msn en hacken


Aanbevolen berichten

mijn kinderen zijn msn-gebruikers. nu is mijn dochter al een aantal malen gehackt: een ander heeft haar gegevens achterhaald en kan nu msnnen op haar naam. die maakt dan ruzie en zaait haat. wie kan mij vertellen hoe zij dit kunnen doen, hoe ik er achter kom wie dat doet en vooral: hoe ik het kan voorkomen nuts
Link naar reactie
Probleem is bekend. Het fout ligt bij de gebruiker. Sommigen vinden het leuk om (soms) in het bijzijn van anderen te chatten. Het gevaar = ze zien je wachtwoord. Dus antwoord op jou vragen = 1- hoe doen ze dat? = afkijken of op PC’s die zo staan ingesteld dat wachtwoorden opgeslagen worden. 2- Erachter komen wie dat doet/deed? = dan kun je niet. Dat zou je dochter na moeten denken: met wie heeft ze ooit samen gechat. 3- Voorkomen = als men wachtwoord intoetst = alleen achter de PC! Extra tip: indien mogelijk wachtwoord regelmatig veranderen en liefst ingewikkelde of bijv. buitenlandse woorden gebruiken. Hoe krijgt je dochter, indien gewenst, haar account terug? Antwoord = stuur een e-mail van je huis account (dus privé) naar onderstaande link. Leg het probleem uit. In ± 2 dagen krijg je thuis een nieuwe wachtwoord, dan kan je dochter opnieuw op haar account. Succ6 Mail naar dit adres = abuse_nl@css.one.microsoft.com grtz
Link naar reactie
[quote:477df2a4ea="r.nooter"]nu is mijn dochter al een aantal malen gehackt: een ander heeft haar gegevens achterhaald en kan nu msnnen op haar naam.[/quote:477df2a4ea] niks niet gehackt anyway... scriptkiddies eerder naja, 2e probleem: de geheime vraag. Deze is vaak, HEEL vaak makkelijk door anderen te raden. passwords: [url=http://www.winguides.com/security/password.php?length=8&alpha=on&mixedcase=on&numeric=on&punctuation=on&nosimilar=on&quantity=50&guide=security&generate=true]kies er een[/url]
Link naar reactie
als je nieuw account aanmaakt moet je ook een geheime vraag en antwoord invullen. je doet dan als vraag: hoe heet m'n zus? als er iemand is die veel van diegene weet, dan kan diegene kiezen bij de homepage van hotmail "wachtwoord vergeten". Je voert de naam in van degen van wie die het wachtwoord wil veranderen, en de woonplaats. Bij de volgende stap wordt er gevraagd naar die Geheime Vraag en Antwoord. En jah, als iemand dat antwoord weet dan heb je een probleem. Je kan dan het beste gewoon iets geks invullen, zoals mensen of iets heel raar met allemaal cijfers enz. maar niet het echte antwoord.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...