Ga naar inhoud

Klein beetje hulp newsgroepen aub.


Aanbevolen berichten

Ik kreeg de neiuwe C!T en wilde die newsgroepen weleens proberen. Ik heb demon dus die zou daar goed voor zijn. Ik heb die newsbin pro gedownload(en installeerd) en latest headers van binaries .nl opgehaald. Vervolgens FTD aangemeld en dat programma gedownload. Toen heb ik daar knop update gedrukt, bestandje uit die lijst gehaald en daarop gedrukt. Dan komt er een overzicht... maar dan??? Kan recht boven een vinkje zetten maar dan gebeurd er niet echt iets. Als ik Het Italiaanse baantje - CD1.c00 invoer bij find in newsbin gebeurd er ook niks. Wie helpt?
Link naar reactie
[quote:c07e7fb84c="sdk"]Ik kreeg de neiuwe C!T en wilde die newsgroepen weleens proberen. Ik heb demon dus die zou daar goed voor zijn. Ik heb die newsbin pro gedownload(en installeerd) en latest headers van binaries .nl opgehaald. Vervolgens FTD aangemeld en dat programma gedownload. Toen heb ik daar knop update gedrukt, bestandje uit die lijst gehaald en daarop gedrukt. Dan komt er een overzicht... maar dan??? Kan recht boven een vinkje zetten maar dan gebeurd er niet echt iets. Als ik Het Italiaanse baantje - CD1.c00 invoer bij find in newsbin gebeurd er ook niks. Wie helpt?[/quote:c07e7fb84c]Firewall?
Link naar reactie
Na een hele tijd heb ik nu 1 part gevonde van 15 mb (schiet nie echt op dus :P ). [edit] de rest is er nu ook[/edit]Maar hij werkt dus wel. Kan iemand me uitleggen wat hiermee wordt bedoeld :-? [quote:99c32529a7]Standaard wordt 10% Par2 meegepost. Ik heb nog eens 10% par2 achter de hand. Maximaal wordt er dus 20% par2 meegepost, niet meer! Heb je hem na 20% nog niet compleet zullen jullie elkaar moeten helpen. Ook als je nog maar 1 block nodig hebt, 20%=20% ( tenzij je een bedrag stort ............ ehm nee maximaal 20% ) Ik hoop dat ik zo duidelijk genoeg ben, veel succes.[/quote:99c32529a7]
Link naar reactie
wow dit gaat echt snel :o . Ik check met stat'n perf er staat 200 kB/s. Terwijl normaal mijn max ligt op de 120 (1024 kbit officieel). Komt zeker omdat het direct via Demon loopt :-? heb trouwens deze sites gevonde om te zoeken: http://www.binaries.nl/search/ http://www.newzbin.com/ weet iemand een hele grote (zoals sharereactor voor ed2k, die het helaas al een maand niet doet)
Link naar reactie
De FTD is niet helemaal blij met het artikel in de C!T ook vinden ze dat het in herhaling valt omdat ze het blijkbaar al eens eerder hierover hebben gehad (november). Zelf vind ik de titel idd niet al te best gekozen "Kazaa is dood leve Usenet". Dit omdat zover ik merk niet echt veel aan kaza is veranerd. Vroeger kon je er ook al geen binaries mee downlaoden omdat er veel troep in zat, maar dat was al voor de komst van adsl.
Link naar reactie
[quote:195ad7ee5f="Fr4ggie"][quote:195ad7ee5f="sdk"]wow dit gaat echt snel :o . Ik check met stat'n perf er staat 200 kB/s. Terwijl normaal mijn max ligt op de 120 (1024 kbit officieel). Komt zeker omdat het direct via Demon loopt :-? [/quote:195ad7ee5f] Het wordt uitgedrukt in kilobits/s niet in KB/s.[/quote:195ad7ee5f] nope kB/s, heb nu 972 MB in 1:55:31 jij bedoeld in news bin zelf zie ik, maar dat gebruik ik niet om mijn snelheden te checken. Ik check altijd met Stat'n Perf.
Link naar reactie
[quote:832d800b8e]Dat Computer Totaal begint wel behoorlijk irritant te worden zeg. Nou iig geval blij dat FTD potdicht zit want ik word hier niet vrolijk van. Het lijkt wel alsof een paar van die kl**thommels bij CT een persoonlijke missie hebben om Usenet te verkondigen...wat heb je eraan om iets bespreken waarvan je weet dat het daarna toch kapot gemaakt gaat worden....[/quote:832d800b8e] LOL
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...