Ga naar inhoud

internetverbinding verbreekt telkens


Aanbevolen berichten

bij mijn schoonpa verbreekt de internet verbinding telkens als je outlook of outlookexpres start terwijl in de instellingen niet is aangevinkt dat hij de verbinding moet verbreken na controle van emails. hij doet het trouwens al als je outlook aanklikt. en volgens mij ook als je naar een andere site gaat. heb ie explore al opnieuw geinstaleerd. office al opnieuw geinstaleerd. outlookexpres al verwijdert en opnieuw toegevoegd. snap er geen bal van.
Link naar reactie
Soms is handig wat meer info: OS; kabel of tel. Lijn; antivirus aanwezig etc? Is de PC van je schoonpa ‘schoon’? Geen virussen e.d.? Misschien staat het niet dat OE of Outlook IE moet gebruiken. Als je in Outlook (dus geen OE) naar Extra\Opties en vervolgens tabje E-mailbezorging gaat. Wat staat daar aangevinkt bij Inbelopties? De eerste 2 moeten aangevinkt staan.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
LET OP! Je hebt een virus, een vriend van me had het ook... :-? Kijk op de site van MS, je hebt het zogenoemde Blaster virus... Dan moet je een proggie downen dat het virus voor 10 min. uitschakeld zodat je de beveiliging kan downloaden... :lol: Suc6...(Bel e.v.t de MS-helpdesk) MS Blaster beveiliging: [url]http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=2354406c-c5b6-44ac-9532-3de40f69c074&displaylang=nl[/url] =Jelle= p.s.: Download voortaan altijd de beveiligings update's! en het kan nooit slecht zijn om deze update te downen ookal is hethet niet...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...