Ga naar inhoud

IE zoekt standaard op internet


Aanbevolen berichten

Ik heb op 1 van mijn PC's een merkwaardig IE probleem. Als ik de browser van mijn ADSL modem wil benaderen kan dit door MW1112 in de adresbalk van IE te typen. Op 1 PC gaat IE geheel zelfstandig over tot zoeken van MW1112 op internet en eindigt bij MSN met de mededeling dat de opgegeven URL niet gevonden kan worden. Wat staat er niet goed op deze PC? Waarom wordt ik naar MSN gestuurd en hoe haal ik dat weg?
Link naar reactie
[quote:a6d8ab1875="Falconetti"]Wat staat in het venster van Startpagina bij: Extra\Internet Opties\Algemeen ? Falco[/quote:a6d8ab1875] En ook misschien even onder de Tab Geavanceerd kijken wat er ingesteld staat bij "zoeken vanaf de taakbalk" Als dat ingeschakeld is kan een niet gevonden "woord" als MW1112 leiden tot een automatische zoekactie.
Link naar reactie
[quote:2482ce818d="CeeBee"][quote:2482ce818d="Falconetti"]Wat staat in het venster van Startpagina bij: Extra\Internet Opties\Algemeen ? Falco[/quote:2482ce818d] En ook misschien even onder de Tab Geavanceerd kijken wat er ingesteld staat bij "zoeken vanaf de taakbalk" Als dat ingeschakeld is kan een niet gevonden "woord" als MW1112 leiden tot een automatische zoekactie.[/quote:2482ce818d] Dat stond inderdaad aan. Even gekeken op de andere PC. Stond daar inderdaad uit. Er wordt nu niet meer op internet gezocht. Ik krijg nu de melding 'pagina kan niet worden weergegeven' Bedankt!
Link naar reactie
.[/quote] Dat stond inderdaad aan. Even gekeken op de andere PC. Stond daar inderdaad uit. Er wordt nu niet meer op internet gezocht. Ik krijg nu de melding 'pagina kan niet worden weergegeven' Bedankt![/quote] Bij geavanceerd\Surfen staat ook nog: Foutopsporing in scripts uitschakelen. Staat dat wel aangevinkt? Zo niet, doe dat. Werkt dan wel?
Link naar reactie
[quote:d3f552d17f="derkdejong"]dat bedankt komt enigszins cynisch over, maar dat mag dan ook als je van de regen in de drup lijkt te komen.......... ik zou je syste(e)m(en) eens grondig laten inspecteren door a] een uptodate virusscanner, b] een uptodate adaware en c] een uptodate spybot.[/quote:d3f552d17f] Het bedankt was niet helemaal cynisch bedoeld. Maar er blijft iets merkwaardigs over: Ik typ MW1112 -> resultaat -> pagina niet gevonden\ Ik typ 192.168.1.253 -> resultaat -> openingssscherm van de NOKIA MW1112 Ik doe dit zelfde op mijn laptop: Ik typ MW1112 -> resultaat -> openingsscherm van de NOKIA MW1112 Beide PC's draaien onder WIN9SE met McAfee AV
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...