Ga naar inhoud

Msn stopt ermee


Aanbevolen berichten

[quote:2f461912e2="Mrs.Birdlover"]Het kan ook zijn dat het gewoon aan MSN ligt. Bij mij valt de mess ook af en toe eens uit, en er zijn meer mensen die dit probleem hebben.[/quote:2f461912e2] aie.. dat ligt of aan je internet-verbinding, of aan MSN-messenger.. ik raad MSN-messenger af, en advieseer met Trillian te beginnen :P => mooier, werkt beter => dus is 't beter :P anyway.. MSN-messenger vertoont vaker kuren. --- [url=http://www.trillian.cc][i:2f461912e2]legaal[/i:2f461912e2] hier te krijgen.[/url] --- astu =) K.
Link naar reactie
[quote:1966965446="Jelle_GameFreak"]Whaha Msn werkt wel lkkr hoor... :lol: :lol: :lol: Dat Trillian is irri, ik heb hem al 2x opnieuw moet installeren door die *** fouten erin :cry: :evil: Ik ben gewoon weer terug gestapt naar msn 6.1 :)[/quote:1966965446] salut, mooi dattie 't weer doet bij je, maar uh.. fouten..? heb je een zo-erg-oude versie geinstalleerd ofzo?> wuhaha ze zijn nu bij 2.0.1 Pro, of 0.74 Basic.. maar die laatste is bagger, dat geef ik toe :P anyway boeiend.. gegroet! =D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...