Ga naar inhoud

Traagheid met surfen


Aanbevolen berichten

Sinds een aantal dagen gaat het downloaden van een (willekeurige) pagina erg vreemd. De pagina is (ik heb een kabelaansluiting) snel beschikbaar maar onder op de balk blijven de groene blokjes +/_ 20 seconden staan en kan ik niets doen. Daarna geen belemmeringen. Bij het gaan naar een volgende site gebeurt hetzelfde. Het lijkt alsof er in het systeem nog allerlei acties plaatsvinden voordat de pagina definitief beschikbaar is. Ik heb alle (?) ballast geloosd. Gedefragmenteerd. Firewall verwijderd. Anti virus verwijderd. Wie heeft er nog meer suggesties?
Link naar reactie
[quote:35d8b1c667="don bavelaar"]Sinds een aantal dagen gaat het downloaden van een (willekeurige) pagina erg vreemd. De pagina is (ik heb een kabelaansluiting) snel beschikbaar maar onder op de balk blijven de groene blokjes +/_ 20 seconden staan en kan ik niets doen. Daarna geen belemmeringen. Bij het gaan naar een volgende site gebeurt hetzelfde. Het lijkt alsof er in het systeem nog allerlei acties plaatsvinden voordat de pagina definitief beschikbaar is. Ik heb alle (?) ballast geloosd. Gedefragmenteerd. Firewall verwijderd. Anti virus verwijderd. Wie heeft er nog meer suggesties?[/quote:35d8b1c667]Even uit nieuwsgierigheid ...welke kabel leverancier/provider heb je? Ik heb namelijk Multikabel en dat was tot gisteren huilen met de pet op. Nu gaat ie weer lekker. (misschien is het een tijdelijk probleempje,of anders ff een mailtje sturen naar je provider)
Link naar reactie
Allemaal bedankt voor de adviezen. Maar helpt helaas niets. Ik gebruik Windows XP. Ad-Aware en Spybot S&D heb ik vele malen gedraaid. Geen resultaat. Ik heb een sterk vermoeden dat er een .dll (?) bestand defect is. Maar hoe kom ik er achter? Het systeem is verder stabiel. Het is IE die waarschijnlijk de oorzaak is. Als ik in de werkbalk de toets 'Startpagina' indruk dan blijft die ook geruime tijd ingedrukt staan alsof er veel afgezocht moet worden voordat er een akkoord is. Als er geen afdoende informatie kan worden gegeven zal ik XP helaas opnieuw moeten installeren vrees ik. :(
Link naar reactie
CrazyJ, Bedankt voor de adviezen. Heb het allemaal uitgeprobeerd en het hielp voor een deel. XP was weer geweldig maar ik kon geen netwerkverbinding meer instellen. WAN minipoort niet meer bereikbaar.(??) Ook de Microsoftsite gaf veel mogelijke oplossingen. Uiteindelijk heb ik XP maar helemaal opnieuw geinstalleerd. Nu werkt alles weer zoals het hoort. Nogmaals dank.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...