Ga naar inhoud

Dns error, wel verbinding geen pagina's, msn, kazaa ect.


anoniem

Aanbevolen berichten

Spyware verwijderd? Een vriend had een dergelijk probleem na het verwijderen van spyware. Op internet een tool gedownload om de spyware goed te verwijderen. Daarna geen probleem meer. De oorzaak lag in LSP.DLL van SAHagent. Deze zorgt er voor dat je DNS aanvragen gererout worden. Na verwijderen lukt dat niet meer. Download LSPFIX.ZIP op deze pagina: http://cexx.org/lspfix.htm Pak het uit en draai het programma. Daarna kan je waarschijnlijk wel weer verder.
Link naar reactie
Inmiddels werkt het weer. het was gewoon een storing bij wanadoo. Wel raar was dat een andere computer in het netwerk die dezelfde verbinding gebruikt het wel gewoon deed. Die draait met Windows ME, de twee die het niet deden met XP. Wellicht was daarmee een probleem bij wanadoo ofzo. Ik heb idd wel eens bij iemand anders spyware verwijderd waarna de internet een dns storing gaf. Toen zat het in de winsock32.dll Tegenwoordig heb ik hiervan altijd een backupje voor het geval dat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...