Ga naar inhoud

I.E.6 tweede venster loopt vast


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Als ik bijvoorbeeld een email krijg met een link naar een internet site dan gaat deze link niet open er komt wel een venster maar dat is blanco en de boel blijft hangen. Ik kan alleen de url in typen als ik de url heb maar meestal heb je die niet dus kan ik de pagina niet zien. Kan dus bv ook geen Win updates doen omdat de boel ook daar blijft hangen omdat er een tweede venster open moet. Weet iemand wat te doen? ik werk met Win 98 en I.E.6 ik heb alles al een keer terug geinstalleerd maar dat helpt niets wat nu?
Link naar reactie
@ M@rc: hij kan geen links openen na er op geklikt te hebben, dus heeft ie ook niet veel aan die link he :wink: . Ik denk dat je hier wel wat aan hebt: [quote:06a05b7342]CAUSE This behavior may occur for any of the following reasons: The (Default) value setting in one or more of the following registry keys points to an incorrect location for the Urlmon.dll file: [HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{79eac9e0-baf9-11ce-8c82-00aa004ba90b}\InprocServer32] [HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{79eac9f1-baf9-11ce-8c82-00aa004ba90b}\InprocServer32] [HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{79eac9f2-baf9-11ce-8c82-00aa004ba90b}\InprocServer32] This may occur if you install a customized version of Internet Explorer that was created with the Internet Explorer Administration Kit (IEAK) version 5.01 Service Pack 1 (SP1), 5.5 SP1, or 6.0. The following registry key is missing or damaged: HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{00020400-0000-0000-C000-000000000046} One or more of the following files is missing, damaged, or improperly registered: Url.dll Mshtml.dll Actxprxy.dll Oleaut32.dll Shell32.dll Shdocvw.dll [/quote:06a05b7342]
Link naar reactie
Stukje uit de text van bovengenoemde link waar je misschien wel wat aan hebt: [quote:4dd69744aa][b:4dd69744aa][color=red:4dd69744aa]RESOLUTION[/color:4dd69744aa][/b:4dd69744aa] To resolve this problem in Internet Explorer, follow these steps: Quit all programs that are running. Click Start, and then click Run. Type regsvr32 urlmon.dll, and then click OK. When you receive the "DllRegisterServer in urlmon.dll succeeded" message, click OK.[/quote:4dd69744aa] Als dit niet werkt [quote:4dd69744aa]repeat steps 2 through 4 for each of the following files (in step 3, replace Urlmon.dll with each of the file names below): Shdocvw.dll Msjava.dll Actxprxy.dll Oleaut32.dll Mshtml.dll Browseui.dll Shell32.dll (Windows XP and Windows 2000 only) [/quote:4dd69744aa] Als dit nou ook nog niet werkt:[quote:4dd69744aa]reinstall Internet Explorer. If you are using the version of Internet Explorer that is included with your operating system, reinstall or repair your operating system [/quote:4dd69744aa] P de BB
Link naar reactie
Dag Paulus Helaas de oplossingen die je hier boven geeft werken NIET ik had ze al langer geleden eens geprobeerd En I.E opnieuw instal heb ik al 2 keer gedaan zonder resultaat Ook heb ik Win al opnieuw instal gedaan zonder resultaat verder spybot, ad aware, virusscan gedaan en zelfs programmatjes om de pc te kuisen enz. niets helpt het probleem blijft snif :cry: [b:4cff98807d]PS[/b:4cff98807d] deze uitvoeringen dan krijg ik melding bestanden zijn niet gekoppeld Shdocvw.dll Msjava.dll Actxprxy.dll Oleaut32.dll Mshtml.dll Browseui.dll Hoe moet ik dit dan herstellen als ze zeggen er is geen bestand aan gekoppeld???????
Link naar reactie
Hoi allemaal even zeggen dat ik een mini oplossing heb als ik dus een link open doe krijg ik een blanco pagina die blijft hangen maar als ik dan op stop klik en daarna op vernieuwen dan kan ik alsnog de link bekijken. Helaas Windows Updates kan ik nog steeds niet doen en sommige sites hebben geen stop knop zodat mijn mini oplossing niet werkt. Heeft iemand enig idee wat ik nog kan doen om dit probleem van de hangende hyperlink op te lossen. O ja heel soms krijg ik een venster waarboven staat about blanc en verder is het scherm wit geen reclame ofzo misschien hangt dat samen met het blijven hangen van een tweede venster?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...