Ga naar inhoud

BitTorrent ongelooflijk traag. alles al geprobeerd.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben al dagen (vanaf maandag) bezig om de 5 ISO's van Suse 9.0 te downloaden met de BitTorrent client TorrentStorm. Ik ben overigens begonnen met de client BitTorrent++. Maar hij is nu nog steeds maar op 37 %. Het gaat echt heel langzaam. Ik heb ook al geprobeerd om de firewall (Sygate) uit te zetten, dat hielp niks. Ik heb ook al met verschillende uploadrates te klooien, hielp ook niet. De downrate varieert van 0 tot 10 kbps, en de upload is zo ongeveer altijd het maximum wat ik heb ingesteld. Ik ben dus altijd in het nadeel :-( Is er iets wat ik over het hoofd zie ofzo ? Ik wou dat het wat sneller ging ! PS ik heb een 1024kbit adsl verbinding. PS2 ik heb ook nog nooit het groene ledje zien branden in welke bittorrent client dan ook
Link naar reactie
Het groene ledje gaat alleen branden als er seeders zijn die het volledige bestand hebben gedownload en on-line blijven. I.v.m. de snelheid is he mogelijk dat vele peers 56k'ers zijn. In Noord Amerika is het heel gewoon om nog een 56k modem te hebben, omdat daarvoor geen telefoontikken, zoals in Nederland, worden betaald. Aldaar betaal je gewoon een maandabbonement aan de telefoonmaatschappij en geen extra tikken als je internet. Ook kan het zijn dat de bandbreedte van de tracker niet optimaal is of is ingesteld.
Link naar reactie
Hoi, Zomaar even een paar dingen. Heb je toevallig een hardwarematige router ertussen hangen waarop een firewall draait? Anders moet je die uitzetten voor de pc waarop bittorrent draait. Werkte bij mij goed. Eerst had ik ook altijd een geel lampje, nu als ie eenmaal draait zit ik altijd met een groen lampje (dus goed). Verder kun je bijvoorbeeld nog netlimiter ertussen zetten waarmee je gewoon de upload van bittorrent limitteert. Dan kun je in ieder geval nog wel surfen en het maakt voor de downstream snelheid volgens mij niet zoveel uit. Haal nu met upstream limit op 4 KB nog een downstream van 40 KB dus dat vind ik wel snel genoeg. Wat misschien ook nog werkt is om Bittorrent iets van allocatie te doen. Ik weet niet precies wat er gebeurt maar het verhoogd de download snelheid wel degelijk. Ik hoop dat je er iets aan hebt, in ieder geval suc6 ermee. WW
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...