Ga naar inhoud

Internettoegang beperken tot één site?


anoniem

Aanbevolen berichten

Is het mogelijk om tijdens een online verbinding de toegang tot internet/websites te beperken tot slechts één site? De bedoeling is dat er een pc in een aantal filialen komt te staan vanwaar er een open verbinding is met de website van dat bedrijf. Men wil echter voorkomen dat mensen in de winkel gaan internetten/andere sites gaan bezoeken. Ik dacht dat dit alleen maar kon via een intranet netwerk, maar misschien is er nog een andere mogelijkheid.
Link naar reactie
MIjn ervaring is dat het hele systeem van IE niet werkt. Die ratings niet, want geen enkele site werkt aan dat systeem mee, en ook het blocken niet want te dom geprogrammeerd. BOvendien moet je ook nog bereiken dat de gebruiker die instellingen niet zelf aanpast of een alternatieve browser installeerd. Wat voor OS gebruik je? mvrgroet Edmond
Link naar reactie
Tsja, ik had even niet op "toepassen" geklikt maar meteen op "OK", en dat vind Windows niet OK. Het werkt nu wel. Ik heb even getest met allerlei sites. Maar als ik de vorige post mag geloven is dit toch niet zo'n goede oplossing. Ik zelf gebruik XP, maar het is maar afwachten wat ze in die filialen gebruiken. Dat zal ook wel Windows zijn, maar op hun hoofdkantoor is het nog 98 wat de klok slaat, dus is dit toch een beetje nattevingerwerk denk ik.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...