Ga naar inhoud

Muziek downloaden


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb via een website een muziek-album van Internet ge-download. Het download-programma heeft een map aangemaakt op mijn HD waarin de muziekbestanden zijn geplaatst. Ik kan echter de map niet openen of verwijderen. Ik kan wel de files eruit moven naar een andere plaats op m'n HD, waarna ik ze wel kan afspelen. Het wijzigen van de attributes van de map helpt ook niet. Ik werk onder Win-XP Prof. NL Wie weet hoe ik dit oplos ?? Alvast bedankt voor julie antwoord vr. groet, Eduardo
Link naar reactie
Leuk die Illy-avatar, best coffee ever! Maar eevn on-topic, laten we ons geen Amerikaanse toestanden aanmeten hier, want we luisteren en slikken al teveel idiote wetjes van over de oceaan. Er is bij mijn weten nog geen Ned rechtbank die EXPLICIET uitspraak heeft gedaan m.b.t. Kazaa, WinMX en dergelijke, wát de USA ook zegt en hóe de regeltjes daar ook zijn (12-jarigen worden uit hun huis getrokken en veroordeeld tot $160,000 de idiote waanzin) laten we ons houden aan wat onze rechtbanken aangeven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...