Ga naar inhoud

Idee voor nieuwe Site


anoniem

Aanbevolen berichten

Hm... ik kom nu ideologisch uit de hoek, zoals jij dat mooi noemt, omdat het toevallig iets is wat mij intresseert, handig is en ook nog eens bezoekers trekt. Mooi meegenomen, niet? En het boeite mij wel een reet, ik wil wel bezoekers die terug komen en intresse hebben in het onderwerp. Overigens vind het ik het best knap, dat we met dit topic on-topic konden blijven 8). Jochem
Link naar reactie
Doordat een vertraging door 5 verschillende Ip addressen moet zijn opgeven, voordat hij wordt vermeld. Daarbij komt nog een soort plan met rankings: hoe meer goede: hoe hoger geranked, hoe minder goed: hoe lager geranked, en uiteindelijk een ban. Verder kan je ook foute vertragingen aangeven, als er toch ééntje bij komt. Kwestie van een knop drukken, en wij, als webmaster, krijgen een berichtje. Maar ik wijd me er niet te ver over uit, straks gaan andere mensen dit nog overnemen ;). Lol. Overigens heb ik met de bedrijfjurist van m'n vaders bedrijf en die melde wel dat het op het randje van legalitijd is. Het kan immers aanzetten tot fraude worden... hier moet dan dus een goede disclaimer komen, dat wij enkel vertragingen indexeren. Jochem
Link naar reactie
Ik heb zelf twee ideetjes in de kast staan. 1. De huizenmarktsite. Een site waar mensen hun huis op te koop kunnen zetten met de mogelijkheid tot het plaatsen van een stuk of 10 foto's. Meestal doen makelaars dat al, maar om nu elke site van de 100-den makelaars af te zoeken..... Je kunt dan makelaars benaderen om een banner te plaatsen. 2. Nationale Databank Gestolen Goederen. Meestal is informatie daarover alleen bij de politie bekend. Zo kunnen mensen bijvoorbeeld hun gestolen auto direct met kenteken e.d. op Internet zetten en zou zelfs de douane en politie eens een kijkje kunnen nemen. Je kunt eventueel detectivebureaus benaderen om een banner te plaatsen.
Link naar reactie
Maak een digitale leeromgeving voor de scholen. Dat is een gat in de markt. Per school verdient dit niet zoveel, maar wanneer je echt goed bent, zullen veel scholen meedoen. En eens ze mee zijn verdient dat wel redelijk goed denk ik, het is een trouw publiek. Maar je moet er wel veel werk in steken. En bijscholingen en presentaties gaan geven... Veel werk aan de winkel dus! :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...