Ga naar inhoud

Popupvenster komt niet tevoorschijn, JAVA probleem?


anoniem

Aanbevolen berichten

De meesten willen van de popup vensters af, maar ik wilde juist dat er een verscheen, maar... Bij www.lordoftherings.net wilde ik wallpaper downloaden, maar op welke link ik ook klik, er gebeurd niets. Onder aan de browser (Avantbrowser) zie ik dat er een Javascript ('open desktop'...) een venster zou moeten openen. Ik heb de nieuwste JavaVM van Sun gedownload en geinstalleerd, zelfs de oude Microsoft VM gedownload en geinstalleerd. De website alle toegang gegeven via de Firewall (Norton 2003), alle instellingen in de browser nagelopen, wil allemaal niet baten... :x Help!!! WinXP SP1 IE6 + Avant Browser + Opera (popups komen bij geen van de browsers)
Link naar reactie
[quote:fb84c3e8a3="jossan"]Er komen ook geen popups. Het gaat om exe-bestandjes. Kan je er ook niet rechts op klikken of zo? JavaScript en Java (die je gedownload hebt) zijn 2 verschillende zaken !!![/quote:fb84c3e8a3] Met rechts klikken helpt ook niet, krijg alleen een venster met een foutmelding 'De pagina kan niet worden weergegeven' en in de adresregel staat: javascript:openDesktop(%20'characters_faramir',%20'1024x768'%20)
Link naar reactie
[quote:0d3f489694="jossan"]Denk niet dat SUN daar iets aan kan veranderen... die heeft namelijk niets met JavaScript van doen... Ik denk meer aan je Norton... zit daar niets van een pop-up-blokker in?[/quote:0d3f489694] Ja, maar in de instellingen voor Norton heb ik voor deze website alles laten toestaan, cookies, flash, javascripts, maar helaas... Nog effe checke of het echt zo is... ja hoor. Snif, maar fijn dat je meedenkt.. nog meer suggesties?
Link naar reactie
[quote:f4c7b83ef3="Djien"]en in de adresregel staat: javascript:openDesktop(%20'characters_faramir',%20'1024x768'%20)[/quote:f4c7b83ef3] Hier werkt het wel met IE 5.5. Misschien werkt het door deze site gebruikte script niet met de nieuwste browserversies. Anyway, ik heb wel gevonden hoe je de wallpapers toch kunt downloaden. De afbeelding uit het voorbeeld, kun je laden via de volgende url: http://www.lordoftherings.net/media/desktops/characters_faramir_1024.jpg Bij andere afbeeldingen moet je de naam van de afbeelding (die je ziet als je op de hyperlink gaat staan) en de gewenste breedte (1280, 1024 of 800) even vervangen.
Link naar reactie
[quote:9290152d4b="Marcel Fritschy"][quote:9290152d4b="Djien"]en in de adresregel staat: javascript:openDesktop(%20'characters_faramir',%20'1024x768'%20)[/quote:9290152d4b] Hier werkt het wel met IE 5.5. Misschien werkt het door deze site gebruikte script niet met de nieuwste browserversies. Anyway, ik heb wel gevonden hoe je de wallpapers toch kunt downloaden. De afbeelding uit het voorbeeld, kun je laden via de volgende url: http://www.lordoftherings.net/media/desktops/characters_faramir_1024.jpg Bij andere afbeeldingen moet je de naam van de afbeelding (die je ziet als je op de hyperlink gaat staan) en de gewenste breedte (1280, 1024 of 800) even vervangen.[/quote:9290152d4b] Hey, da's kewl... daar gaat het uiteindelijk om. Bedankt!! Volgens antwoord van Sun (idd met de opmerking dat Java en Javascript 2 verschillende dingen zijn) komt het idd door incompatibliteit van de browser. Hun suggestie is: Please contact the developer or the web master of that site to report this issue. They probably have to debug their web page to support your browser. Maar ja.. de llink met Contact Us is ook in javascript en die doet het dus niet. In elk geval bedankt voor de oplossing Marcel! :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...