Ga naar inhoud

Iemand ervaring met www.opniveau.nl?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik kon geen onderdeel web-aankopen ontdekken, dus plaats ik het bericht maar onder Anders (internet). Om de zoveel tijd komt er via de post zo'n mapje met allemaal aanbiedingen op ansichtkaart-formaat. Je kan dan ook via internet bestellen. Dat zijn dan aanbiedingen in de trant van: een Baantjer DVD + een Baantjer bordspel + een DVD/Video combi voor maar €3,90 + verzendkosten. Dit lijkt me te mooi om waar te zijn, maar ik kan ook nergens de kleine letterjes ontdekken, die je honderden euro's gaan kosten, daarom vroeg ik mij af of iemand hier ervaring mee heeft. Is het idd zo prachtig als wordt voorgesteld of zit je er een jaar aan vast en kost het je honderden euro's of komt je brievenbus (digitaal of 'echt') vol te zitten met reclame-zooi. Ik ben erg huiverig, maar een DVD/Video-combi voor €3,90 is natuurlijk niet gek :wink: Waar zit hem nu het addertje bij deze lekkermakerij? BTW) Dit is geen poging tot reclame, maar mocht het toch niet toegestaan zijn, dan mag er van mijn part wel een slotje op.
Link naar reactie
Ik kreeg een dergelijk gedoe van first impressions, bestel sexfilms, suske en wiske strips, en meer van dat soort ongein, een kennismakingspakket kost iets van 5 euro of zo en je krijgt een dvd/video combi of een portable dvd speler met schermpje. Ik heb hier op gereageerd (via internet) maar een maand later heb ik nog steeds geen bericht, alleen krijg ik nu via mijn mail af en toe reclame van hen. Je krijgt het apparaat alleen als je je verbindt om het hele pakket aan boeken/video's/dvd's of weet ik veel wat te kopen tegen een maandelijk bedrag van wat zal het zijn, 40 euro? Het kost je dus best wel een hoop geld, uiteindelijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...