Ga naar inhoud

Gratis provider voor php


anoniem

Aanbevolen berichten

Echt onmogelijk te vinden : een gratis webhost met php ondersteuning. Heb echt alles afgezocht en me bij wel 15 dingen aangemeld maar uiteindelijk hoor je er nooit meer iets van of lees je dat ze gestopt zijn met het free hosten. Zeer frustrerend. En die ene uit de C!T heeft steeds: sign up closed for today. max per day. Weet iemand een goede free host met php (lycos doet het ook niet meer)
Link naar reactie
012 Webpages.com http://www.012webpages.com/ "van de homepage" --- Sign up for your own Website, loaded with features like: 100/250/500Mb or 1 GIG Of Space FTP Support Password Protected Directories Free Stats and Site Tools Front Page Extensions Fast/Reliable Servers CGI, Perl, PHP, Python, and MySql --- Let op: 100 MB webruimte PHP/MySQL/CGI ondersteuning Reclame: Banner + Pop-up (alleen op de hoofdpagina van je site) Dataverkeer: maximaal 600 MB per maand Succes SDK! :)
Link naar reactie
SDK, ik heb helaas deze homepageprovider nog niet geprobeerd. maar 't is en blijft natuurlijk een gratis provider die haar inkomsten moet halen uit reclame. Hopen dat je wel je homepage kunt uploaden bij 012webpages, anders heb je helemaal niets aan die site van mij. Succes met het uploaden van je php page :wink: , ps. heb je nog een tip voor mij om een php page te creëren, zonder veel moeilijkheden. :)
Link naar reactie
Dat stond niet beschreven op de site dit je moet upgraden voor het uploaden van je script. Het blijft moeilijk om een gratis homepage provider te vinden die gewoon goeie voorwaarden heeft. Het zal wel niet meer uitkunnen allemaal. :cry: Persoonlijk gebruik ik altijd de websitespace van Brinkster.com, maar deze ondersteund ook geen PHP script helaas, maar verder heel betrouwbaar en BTW geen Reclamebanners e.d. Succes verder met het vinden van de juiste gratiz webpageprovider voor je script! :wink:
Link naar reactie
Ik heb [url=www.elixant.com]elixant[/url]. Welliswaar accepteerd die ook geen nieuwe users meer, maar toch... Hoeveel bandwith denk je te gaan verbruiken? Misschien kan je het op een stukje van mij hosten (moet je wel eigen domein hebben... of je wil een link gebruiken als 'http://www.jochem.elixant.com/sdk'). Uiteraard met eigen FTP account enzo... Niet al te veel webspace (je mag iets van 40 gebruiken... hou ik nog 60 over ;)). En ook bandwith niet te veel verbruiken (heb maar 2 gig per maand). Eventueel kan ik ook hosten op mijn eigen computer (waar op dit moment alleen een ftp servertje op draait), heb je echter maar een 360kbit/s verbinding (maar dat heeft volgens mij mijn webhost (elixant) ook...). En dat kost geld (jaja). Maar heb je wel 24/7 support (als mobiel weer gemaakt is :P), geen banners en bijna alle scripts die je wenst (eventueel installatie). En oja, FUP-bandwith en FUP-hard disk space (maximaal 1gigabyte). Jochem
Link naar reactie
[quote:4dd3bb47be="XBL"]Ik heb [url=www.elixant.com]elixant[/url]. Welliswaar accepteerd die ook geen nieuwe users meer, maar toch... Hoeveel bandwith denk je te gaan verbruiken? Misschien kan je het op een stukje van mij hosten (moet je wel eigen domein hebben... of je wil een link gebruiken als 'http://www.jochem.elixant.com/sdk'). Uiteraard met eigen FTP account enzo... Niet al te veel webspace (je mag iets van 40 gebruiken... hou ik nog 60 over ;)). En ook bandwith niet te veel verbruiken (heb maar 2 gig per maand). Eventueel kan ik ook hosten op mijn eigen computer (waar op dit moment alleen een ftp servertje op draait), heb je echter maar een 360kbit/s verbinding (maar dat heeft volgens mij mijn webhost (elixant) ook...). En dat kost geld (jaja). Maar heb je wel 24/7 support (als mobiel weer gemaakt is :P), geen banners en bijna alle scripts die je wenst (eventueel installatie). En oja, FUP-bandwith en FUP-hard disk space (maximaal 1gigabyte). Jochem[/quote:4dd3bb47be] ej bedankt, 40 zal ik neit nodig hebben, mijn flash site is 10x 200 kb ofzo. En het phpbb deel is 2-3 mb. + 2 achtergrond muziek van 1,5 mb.
Link naar reactie
7,9 mb dus. Dat is dus ruim voldoende, alleen vraag ik me dus af hoeveel bezoekers jij verwacht te krijgen... en waar zitten die muziekjes? Meteen op de hoofdpagina? Of moeten ze zelf geladen worden? [edit]We kunnen het wel even aanzien... ik check gewoon af en toe de stats, en als je over de... laten we zeggen... 500 mb bandwith ga, blokkeer ik de boel.[/edit] Jochem
Link naar reactie
[quote:4464adf557="defl8te"][quote:4464adf557="sdk"]phpnuke is [edit]nog veel erger[/edit][/quote:4464adf557] kijk bijvoorbeeld eens naar invision powerboard (ff googlen) zit dezelfde functionaliteit in als phpnuke, maar dan beter en ook gratis via een aparte license agreement[/quote:4464adf557] 1e resultaat bij zoekterm ivision powerboard: Nuke Cops » Forums » Modules » Invision Powerboard Port ... Invision Powerboard Port, ... nukecops.com/postt489.html - 99k - In cache - Gelijkwaardige pagina's dat zegt genoeg denk :wink: . Wist neit dat er zoveel admins ware :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...