Ga naar inhoud

Stomme startpagina


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb last van een internetpagina die zich steeds zelf instelt als startpagina. Steeds als ik de startpagina opnieuw instel dan komt hij de volgende dag weer terug. Ik heb vandaag bijvoorbeeld weer Globe-Finder. Maar morgen weer wat anders. Maar wel elke keer iets met search. Ik wordt er echt gek van. Eerst had ik het al door msn6 plus die heb ik toen verwijderd en toen ging het weer goed, maar nu heb ik het weer alleen dan van andere pagina's. Weten jullie wat ik hier tegen kan doen? Het is echt te irritant voor woorden. Ik wil gewoon planet.nl als stratpagina. :( Hopelijk weten jullie iets. Lesley
Link naar reactie
Voor Windows XP wil dit wel eens helpen: Start uitvoeren - regedit. Ga naar volgende sleutels: - HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\intenet Explorer\Main Klik rechts op Start Page een kies voor wijzigen. Bij Waardegegevens vul je de nieuwe startpagina in. en/of - HKEY_USERS\S-1-5-21-1935655697-507921405-839522115-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main Klik rechts op Start Page een kies voor wijzigen. Bij Waardegegevens vul je de nieuwe startpagina in.
Link naar reactie
[quote:62dd691f2f="M@rc"]Voor Windows XP wil dit wel eens helpen: Start uitvoeren - regedit. Ga naar volgende sleutels: - HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\intenet Explorer\Main Klik rechts op Start Page een kies voor wijzigen. Bij Waardegegevens vul je de nieuwe startpagina in. en/of - HKEY_USERS\S-1-5-21-1935655697-507921405-839522115-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main Klik rechts op Start Page een kies voor wijzigen. Bij Waardegegevens vul je de nieuwe startpagina in.[/quote:62dd691f2f] Helaas heb ik geen xp maar me, kan ik het daar ook op uitproberen?
Link naar reactie
[quote:c60b36a2c2="M@rc"][quote:c60b36a2c2="lenxsto"]Helaas heb ik geen xp maar me, kan ik het daar ook op uitproberen?[/quote:c60b36a2c2] Ik betwijfel het, maar kijk even in je register of je die sleutels daar ook aantreft. (Ik heb geen ME meer om het even te controleren...)[/quote:c60b36a2c2] Ok zal ik dat ff proberen maar wat bedoel je dan precies met "sleutel" ik = nie z'n slim met computers:P
Link naar reactie
[quote:10ff727466="M@rc"]Open IE en kopieer de link naar je startpagina. Start regedit, druk op F3 en zoekvenster opent. Bij zoeken naar plak je de link naar je huidige stomme startpagina. Klik op zoeken. Bij elke verwijzing die je tegenkomt naar die stomme pagina verander je de waarde naar de startpaina die je wil. Opgelost?[/quote:10ff727466] Ook nu kan die niks vinden:( :( :(
Link naar reactie
[quote:e84af029fb="M@rc"]Probeer eens via [url=http://mjc1.com/mirror/hjt/#quick]HijackThis[/url]. Post de log hier. Misschien dat iemand daar iets in vindt en dat het probleem zo verholpen kan worden.[/quote:e84af029fb] O1 - Hosts: 216.177.73.139 ieautosearch Ik denk dat die het is. De rest komt me allemaal wel bekent voor.
Link naar reactie
[quote:659cef3c32="Brbnts rkl"]Mag ik even reclame maken voor WinPatrol? Is te vinden via [url]http://download.com.com[/url], is freeware, zet een keffertje in de taakbalk bij de klok - en die keft als iemand probeert je startpagina of zoekpagina te veranderen - en houdt dat desgewenst ook tegen...[/quote:659cef3c32] je mag reclame maken zolang het in mijn voordeel is:P ik zal het is uitproberen. ik laat het horen als het lukt of niet.
Link naar reactie
[quote:ef830cf799="lenxsto"]ik denk dat ut is gelukt nu. maar als het morgen weer terug komt dan zet ik het hier weer neer. In iedergeval alvast allemaal bedankt.[/quote:ef830cf799] Nu ik mijn computer vanochtend hebt aangezet krijg ik weer een andere startpagina. Winpatrol vroeg toen wel of deze klopte en ik klikte toen nee. maar dan gaat die nog steeds naar die pagina. Wel alsk op "home" klik dan gaat die wel weer naar planet.nl.
Link naar reactie
Wat bij mij het beste helpt is het volgende: Ga naar de startpagina die jij wilt hebben, klik daarna op bestand, daarna op verzenden, daarna op koppeling op het buroblad plaatsen. Verwijder nu de snelkoppelingen van IE van het buroblad en van de taakbalk en start volgende keer met de nwe aangemaakte snelkoppeling van jouw statpagina. Je zult zien dat het nu wel goed blijf gaan. de gAroeten
Link naar reactie
[quote:a9fd63c1df="twinnie"]Wat bij mij het beste helpt is het volgende: Ga naar de startpagina die jij wilt hebben, klik daarna op bestand, daarna op verzenden, daarna op koppeling op het buroblad plaatsen. Verwijder nu de snelkoppelingen van IE van het buroblad en van de taakbalk en start volgende keer met de nwe aangemaakte snelkoppeling van jouw statpagina. Je zult zien dat het nu wel goed blijf gaan. de gAroeten[/quote:a9fd63c1df] Oke, thx, zal het proberen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...