Ga naar inhoud

Internet werkt niet, krijgt wel IP adres maar gaat dan dicht


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik installeer Windows XP Home op een nieuwe harde schijf en daarna de onboard netwerk kaart (1 van de 2, maakt niet uit welke) en start opnieuw op. Ipconfig zegt dat ik wel een IP adres krijg en deze is inderdaad dezelfde als die ik altijd heb. Ook msn messenger zegt dat ik verbinding heb met internet en wil een passport procedure beginnen. Maar dan is het ook afgelopen. Alle pogingen om online te komen lukken niet, handmatig DNS servers ingevuld, Gateway ingevuld, andere onboard kaart geprobeerd, maar niets helpt. Ik heb XP nu al 4 x opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft. Het gekke is dat als ik van de oude harde schijf opstart, dat internet het wel doet op dezelfde kaart(en). Ook heb ik op die schijf meerdere malen XP geinstalleerd en iedere keer starten en lopen. Wie o wie heeft een gouden tip? p.s. ICF staat uit en ik heb nog geen software geinstalleerd. Het moederbord is een Gigabyte GA-7NNXP.
Link naar reactie
Ik heb geen proxy nodig, ik heb geen conflicten en ik heb zojuist alle nieuwste drivers geïnstalleerd (uiteraard de oude eerst verwijderd) en het bios geflashed. Ik denk zelf dat het ook geen hardware probleem is, want ook met een losse netwerk kaart werkt het niet. Op de een of andere manier werkt windows zelf tegen. Denk ik.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...