Ga naar inhoud

Welke browser?


anoniem

Aanbevolen berichten

Klinkt misschien een beetje makkelijk, maar ik gebruik gewoon Internet Explorer, ik vind het wel belangrijk dat de nieuwste versie van mijn browser heb, dus updates binnenhalen gebeurd ook best vaak. IE werkt naar mijn ID goed en heeft vrijwel nooit crashes. Ik heb in het verleden ook wel gewerkt met Netscape, en het populaire Opera (wel de Java editie) Na IE vind ik toch Opera de meest gebruikvriendelijke browser. Overigens, Netscape vind ik niet zo snel in het laden van pagina's, maar dat is ook een beetje persoonlijk, omdat ik Netscape Navigator niet zo relaxed vind. Top 3 1) MS IE 2) Opera 3) Netscape Navigator Bovendien is IE zoals iedereen weet standaardpakket van Windows, dus geen install procedures. 8)
Link naar reactie
Mozilla Firebird 0.7, de slanke broeder van Mozilla. Is enkel een browser, maar de extra functionaliteit van Mozilla gebruik ik niet (mail, HTML editor etc.) Tabbed browsing is erg prettig, en daarnaast houd het zich beter aan de geldende web-standaarden dan IE. IE gebruik ik alleen in de zeldzame gevallen dat MFB een pagina niet goed weer kan geven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...