Ga naar inhoud

Download wil niet lukken


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Als ik wil downloaden, en ik wil hem niet eerst opslaan maar meteen openen, krijg ik een fout dat hij het bestand niet kan openen, bijvoorbeeld: op de site http://www.mysongbook.com Als je dan bijvoorbeeld zoekt op artiest, en dan bijvoorbeeld Yanni, dan krijg je zijn stukken te staan (het zijn een soort van bladmuziek stukken, voor een programmatje), nou dan klik je op het diskette-icoontje om hem op te slaan, krijg je een scherm met "Click here to download the file" Nou ik klik erop, begint hij met downloaden, hij gaat hem op deze site automatisch openen. Ik kan niet kiezen ofik hem wil opslaan of zo, dat vind ik ook een beetje raar. Het zijn bestandjes van een paar kb, dus dat is zo klaar. Maar dan krijg ik de fout melding: (Ik heb voor de makkelijkheid het nummer Almost A Whisper genomen) [color=red:5b01bcf8c4] FOUT Bestand Yanni%20-%20Almost%20A%20Whisper[1].gp4 kan niet worden gevonden.[/color:5b01bcf8c4] OK Ik kan dus alleen maar op OK drukken en dan opent hij dus helemaal niet. Dit is maar een voorbeeld. Stel ik wil een .zip bestand downloaden, kan ik wel kiezen of ik hem wil opslaan of openen, stel ik wil hem meteen openen omdat ikandere alles moet gaan opslaan en het zo'n rotzooi word op men computer, dan download hij hem en wil hij hem openen krijg ik dezelfde fout, alleen dan natuurlijk met een andere naam.zip Wat moet ik hiermee doen, Groeten Boudewijn
Link naar reactie
Je hebt weinig aan mijn antwoord, maar ik wil even zeggen dat hij bij mij WEL een venstertje opent met openen, opslaan, annuleren of meer info. Ik heb gewoon internet explorer 6.0 (ik zou niet weten of dat uitmaakt). Ik hoop dat iemand anders jou kan helpen, maar ik denk dat het aan een instelling op je computer ligt :-? . Klopt het trouwens dat de bestandjes erg klein zijn?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...