Ga naar inhoud

Kabelinternet in een studentenflat > verschil?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ja hallo, ik zit hier met een adsl lijn van 2,5 kb downstream, dus het werkt behoorlijk op mijn nervs als je @home inet gewend bent. ik zit in een studenten flat met 30 man. iedereen heeft een kabel voor tv en radio? op zijn kamer. nou is mijn vraag, als ik mezelf zo'n kabelinternet aanschaf en de hele flat zit tv te kijken (niemand heeft kabelinternet, ze vinden die 2,5 kb genoeg blijkbaar) heb ik dan giggantisch last van snelheidsverlies if any? en dan nog, er zit een limiet van 10 gig +10 gig optioneel 1 euro per gig. laten we zeggen dat ik dan 20 gb tranfer limiet heb. waarvan 15% upstream. Heb ik dan, die hard internetter (ik download geen films, alleen +- 100 mp3 per maand) en ik heb een plaatjes site, genoeg aan zo'n 20 gb? ter refferentie, hoeveel halen jullie, als het jullie bekemd is? alvast bedankt voor jullie mega enthousiaste inbreng!
Link naar reactie
helaas, het kan blijkbaar niet of is zeer omslachtig wat is er? nou, er blijkt maar een lijn het huis binnen te gaan en dan wordt ie 30 keer gekopieerd. en de ???-verdeler moet aangesloten worden waar de kabel het huis binne komt. onder dus, en ik zit op de 2e etaag. klote, dit wordt verhuizen. ik internet al 6 jaar non stop. dit is een te grote regressie in mijn leven. compuserve>wish>@home>en dan weer telefoonlijn internet. NEE! ik ga nog liever in een tent wonen en dan met kabel internet!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...