Ga naar inhoud

Adres blijft zichtbaar na verwijdering in adresbalk


anoniem

Aanbevolen berichten

Nadat ik m'n internet adressen heb verwijdert bij de internetopties, kreeg ik evengoed nog adressen te zien in m'n adresbalk. Als ik een adres intyp dan geeft ie meerdere adressen aan terwijl ik alles geleegd heb. Dus de zoekfuntie gebruikt waar deze bestanden staan en kwam ik uit bij de jpi-cache. Dus Documents and settings\kuijper\jpi_cache met daarin de mappen file en jar. Daar staan de mappen 01 in, in elk daarvan staan 42 en 36 mb aan bestanden die van het internet komen. Kan ik deze bestanden veilig verwijderen?? Ben dit bovenstaande bericht heb ik bij os windows geplant , is dan wel crosspost maar ik wilde je het toch even laten weten , die tip van je gaat niet over xp zie je , zodoende even m'n berichtje.
Link naar reactie
[quote:10ca1c3fbd="J.J.M.Kuijper"]Nadat ik m'n internet adressen heb verwijdert bij de internetopties, kreeg ik evengoed nog adressen te zien in m'n adresbalk. Als ik een adres intyp dan geeft ie meerdere adressen aan terwijl ik alles geleegd heb. Dus de zoekfuntie gebruikt waar deze bestanden staan en kwam ik uit bij de jpi-cache. Dus Documents and settings\kuijper\jpi_cache met daarin de mappen file en jar. Daar staan de mappen 01 in, in elk daarvan staan 42 en 36 mb aan bestanden die van het internet komen. Kan ik deze bestanden veilig verwijderen??[/quote:10ca1c3fbd] zie [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=652356]hier[/url]...
Link naar reactie
[quote:b870051601="J.J.M.Kuijper"]Nadat ik m'n internet adressen heb verwijdert bij de internetopties, kreeg ik evengoed nog adressen te zien in m'n adresbalk. Als ik een adres intyp dan geeft ie meerdere adressen aan terwijl ik alles geleegd heb. Dus de zoekfuntie gebruikt waar deze bestanden staan en kwam ik uit bij de jpi-cache. Dus Documents and settings\kuijper\jpi_cache met daarin de mappen file en jar. Daar staan de mappen 01 in, in elk daarvan staan 42 en 36 mb aan bestanden die van het internet komen. Kan ik deze bestanden veilig verwijderen?? Ben dit bovenstaande bericht heb ik bij os windows geplant , is dan wel crosspost maar ik wilde je het toch even laten weten , die tip van je gaat niet over xp zie je , zodoende even m'n berichtje.[/quote:b870051601] Die tip is ook van toepassing op XP. Kijk verder [url=http://www.dslreports.com/forum/remark,7864755~root=security,1~mode=flat~start=20]hier[/url]. Die bestanden mogen dus weg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...