Ga naar inhoud

problemen installatie I.E. 6 over 5.5


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik probeer over Internet Explorer 5.5 een upgrade van I.E.6 Service Pack te installeren. Deze installatie blijft telkens hangen onder de vermelding dat er reeds een installatie loopt. De computer moet opnieuw opgestart worden en als dit is gebeurd, gaat er inderdaad een installatieprogje verder. Helaas met hetzelfde resultaat, met andere woorden, de installatie lukt niet. Ik zit in een vicieuze cirkel. Ik heb al geprobeerd heel 5.5 te verwijderen en ergens op het internet een full download van I.E. 6 te vinden, maar ook dit lukt niet. I.E. 5.5 laat zich niet verwijderen omdat dit programma in gebruik zou zijn. Niets is minder waar, heb het zelfs al vanuit de veilige modus geprobeerd. Ik kom er even niet meer uit. Ik kan dus 5.5 niet verwijderen en 6 (upgrade) nstalleert niet. Iemand een oplossing? Ruurd
Link naar reactie
Ik krijg nu telkens de melding '' een vorige setup van I.E. is niet voltooid. '', daarom wordt de setup dus afgebroken. Ik hang dus ergens halverwege een setup, die er voor zorgt dat de volledige setup niet kan worden voltooid. Er is m.i. ook geen weg terug. Ik heb alles al geprobeerd. Is er iemand die raad weet? bedankt Ruurd
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...