Ga naar inhoud

Halve internetverbinding


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb wél een internetverbinding met bv. i-mesh of kazaa, maar niet met oprea7, IE6, Outlook, Msn..... ik kwam erachter nadat ik m'n computer had opgestart. Zou het misschien 'n virus kunnen zijn? In de 1e instantie dacht ik dat de server van @home down was. Maar na wat wachten en informeren bleek dit niet het geval te zijn. Ik heb de internetinstellingen lichtelijk opnieuw ingesteld. Wie weet het? Groetjes en alvast heel erg bedankt!
Link naar reactie
Spyware verwijderd? Een vriend had een dergelijk probleem na het verwijderen van spyware. Op internet een tool gedownload om de spyware goed te verwijderen. Daarna geen probleem meer. De oorzaak lag in LSP.DLL van SAHagent. Deze zorgt er voor dat je DNS aanvragen gererout worden. Na verwijderen lukt dat niet meer. Download LSPFIX.ZIP op deze pagina: [url]http://cexx.org/lspfix.htm[/url] Pak het uit en draai het programma. Daarna kan je waarschijnlijk wel weer verder.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...