Ga naar inhoud

deel van website wordt niet vernieuwd?


Aanbevolen berichten

Ik weet niet goed hoe ik een korte titel moest geven voor dit rare probleempje. Ik heb begrepen dat als je een website hebt, bijvoorbeeld www.voorbeeld.nl , je er een soort extra deel aan kunt plakken door in de root een extra map te zetten. Vervolgens kan ik in die map spullen plaatsen van iemand. Stel dus dat ik een map Gebruiker aanmaak met daarin een door die gebruiker gemaakte website. In deze map plaatst de gebruiker ook een ´voorblad´ index.html. Deze map incl. index upload ik naar de server. Nu komt de glitch... Ik kan nu de inhoud bekijken door www.voorbeeld.nl/Gebruiker in te typen. In feite wordt dan index.html uit de map gebruiker geopend. Klinkt allemaal vreselijk bekend. Maar! De gebruiker past dan index.html aan. Deze nieuwe index.html wordt ge-upload naar de server. Als ik nu enkel www.voorbeeld.nl/gebruiker intype **krijg ik de oude index.html te zien :o Ik heb op andere machines gekeken die dit allemaal vertoonden, ik heb met Mozilla gecontroleerd, maar ook die weet na de eerste keer niet meer dat de index pagina is gewijzigd...Waar zit dit hem in? Ik weet ook wel dat ik heel eenvoudig dit probleem omzeil door www.voorbeeld.nl/gebruiker/index.html te laten intypen, maar dat doe ik voor een direct webite toch ook niet??? Thor2002
Link naar reactie
trukendoos, i kgebruik dreamweaver om de hele santekraam te uploaden, ik zal ook eens proberen eerst op de host het deel van de site eruit te slopen en te kijken wat er blijft hangen. Gerben, ik weet niet helemaal zeker wat je bedoelt. Welke proxy bedoel je? de site draait op een host van Ladot, ik surf hier inderdaad via een proxy. Bedoel je dat in de cache van mijn server die website zit? We gebruiken overigens winroute pro, meestal (...) zonder problemen. Als dit de reden is zal ik toch maar eens de handleiding moeten lezen :lol: :roll: Thor2002. ik laat het jullie weten!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...