Ga naar inhoud

[opgelost] kan niet meer inloggen bij Hotmail/MSN


Aanbevolen berichten

Hallo, Gister avond zat ik op msn en wilde m'n mail checken. Ik kreeg toen de melding dat ik een verkeerd wachtwoord had ingevoerd. Na vele malen proberen, ook via de gewone site van hotmail, lukte het mij niet om in te loggen. Na een tijdje kwam er zelfs te staan dat ik te vaak een fout wachtwoord had ingevoerd en dat m'n account voorlopig geblokkeerd is om misbruik te voorkomen. Daarna kon ik ook niet meer opnieuw inloggen op msn, ik kreeg de melding dat m'n gebruikersnaam niet bestond of het wachtwoord niet juist was. Ook via de "geheime vraag" kom ik er niet uit, want m'n vraag is: SUWX32347dodge ja en daar kan ik vrij weinig mee! Wie heeft dit probleem ook gehad en hoe kan ik dit het beste oplossen? Wie heeft er een emailadres van Hotmail, zodat ik hun kan informeren? Alvast bedankt! Matthijs
Link naar reactie
Dit kreeg een vriend van mij [quote:21bd9dcd6b] Geachte Hotmail-gebruiker, Onlangs heeft u van ons het bericht ontvangen dat uw Hotmail-account (...@hotmail.com) tijdelijk niet meer toegangelijk is. Helaas zal het nog minimaal een week duren voor u dit account weer kunt gebruiken. Daarom hebben wij voor u een nieuw account aangemaakt dat u per direct kunt gebruiken. Uw gebruikersnaam is .._..@hotmail.com en uw wachtwoord Dit wachtwoord kunt u de eerste 30 dagen niet wijzigen (i.v.m. periodiek technisch onderhoud). Uw adresboek zal worden getransporteerd naar uw nieuwe account en inkomende berichten zullen gedurende 14 dagen automatisch worden doorgestuurd naar uw nieuwe account. Hopende u voldoende te hebben ingelicht wensen wij u veel plezier met Hotmail MSN, Hotmail Service Center [/quote:21bd9dcd6b] tot op heden is het adressenboek van die vriend niet overgeplaatst, en de mailtjes ben je dus ook kwijt als ik die mail zo bekijken, dit is niet leuk meer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...