Ga naar inhoud

Internet Explorer / Outlook Express 6 hoe verwijder ik ZON?


anoniem

Aanbevolen berichten

Niet zo lang geleden is dit ook aan de orde geweest. Kijk [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=98945&highlight=wereldbolletje]hier maar even[/url]. Tweede antwoord aldaar. Heb het zelf ook ooit een keer toegepast, met een lelijk icoontje van WishNet. Soms heb je bovendien bovenin je internetexplorer een tekst staan als: "Microsoft Internetexplorer aangeboden door fhggfgfhhd". Als je hier vanaf wilt, zoek je die tekst ook gewoon even op in het register. Kun je naar hartelust veranderen, je eigen naam in zetten, of wat dan ook. Staat mogelijk op meerder plaatsen in het register, dus even blijven zoeken. Jan de Boer
Link naar reactie
Anakin gaf me het juiste antwoord: Doe het volgende: 1- Open regedit 2- Ga naar \\HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar 3- Maak via Registry -> Export Registry een back-up van de "selected branch" 4- Verwijder de sleutels BigBitmap, SmallBitmap, BrandBitmap, en SmBrandBitmap 5- Sluit regedit af Als het goed is heb je nu bij de volgende keer starten van IE weer het oude, vertrouwde wereldbolletje?? En daar kun je inderdaad een willekeurig iets van maken natuurlijk... Maar dat kan ik je niet zo uitleggen. Heb deze uitleg ook maar gevonden via Google... Greetz!! P.S. Ik heb het hier net ff getest, en bij mij werkt het! Had toevallig ook nog een alternatief plaatje geinstalleerd staan. Iedereen heel erg bedankt: het is gelukt! Onderwerp sluit ik hierbij.... :D Wiwelise
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...