Ga naar inhoud

Crazy Internetpages


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb zopas een PC volledig ge-herinstallerd (PIII-1.000 MHz, 384 MB RAM, GeForce 32 MB, ...) met WinXP Pro, tot zover alles O.K. Het probleem is dat zolang ik die PC in mijn netwerkje opneem om via mijn ADSL-verbinding te surfen alles goed gaat, maar die PC moet stand-alone draaien en via een 56K modem het Net opgaan. Vanaf hier gaat het fout, sommige sites zijn niet beschikbaar (de gevraagde pagina is niet beschikbaar, ...), andere weer wel, terwijl ie via het netwerk alles moeiteloos kon bereiken. Er is geen firewall ingesteld, de DNS adressen staan goed, beveiliging is normaal, 128 bits encryptie, alle laatste Windowsupdates en patches staan er op. Wat zie ik over het hoofd ? Gek detail, als ik de tijdelijke internetbestanden en cookies verwijder, gaat het iets beter, alhoewel het dan voorkomt dat sites die ik eerder niet kon bereiken nu gewoon opengaan, terwijl andere sites die eerder geen probleem waren ineens niet meer bereikbaar zijn. Hang ik die PC terug in mijn netwerk, dan werkt alles weer prima. De modem werkt goed, via een andere externe modem heb ik hetzelfde probleem, dus daar ligt het ook niet aan. Iemand ervaring hiermee ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...