Ga naar inhoud

Kan geen mpg-jes meer downloaden


anoniem

Aanbevolen berichten

Eens in de zoveel tijd haal ik Ad-Aware over mijn systeem. De laatste keer vond ie 3 items en deze zijn deleted. Vervolgens krijg ik een melding dat N-Case (???) niet geheel isverwijderd en of ik 'm volledig wil de-installeren. Ik bevestig dit me een ja. Wat N-case doet is mij een raadsel. Probleem waar ik nu mee te maken is dat wanneer ik via Inter Explorer een mpg-je wil bekijken Windows Mediaplayer niet meer automatisch geopend word. In de statusbalk wordt aangegeven dat het mpg-bestand gedownload wordt en vervolgens krijg ik een leeg scherm. Kortom kan dus geen enkel mpg bestandje meer downloaden. Via ad-ware auto-backup gestart om terug te gaan naar oude situatie, echter zonder succes. Omdat ik vermoed dat er teveel verwijderd is heb ik geprobeerd om IE 6.0 opnieuw te installleren via de Microsoft site maar tijdens de installatie krijg ik de melding dat bepaalde bestanden ontbreken, die worden vervolgens gedownload en de installatie wil niet lopen. Melding: [i] "De sotware die u nu download voldoet niet aan de eisen van de Windows Logo-test die op compatabliteit met Windows XP test".[/i] Ik beschik wel over de juiste installatie bestanden. Hellup !!! O ja Systeem: Intel Pentium 4 1.8 / XP home edition /IE 6.0 / Ad Aware 6.0
Link naar reactie
N-Case is Spyware: http://www.doxdesk.com/parasite/nCase.html Mogelijk is de associatie met WMP verloren gegaan. Klop in de verkenner op een MPG met de rechter muisknop. Kies voor "Openen met...". Selecteer WMP en plaats een vinkje bij "Dit type bestand altijd openen met dit programma". Probeer het daarna opnieuw. Logo-testprobleem: http://tinyurl.com/o8ed
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...