Ga naar inhoud

SMTP server met DirectInternet van KPN


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem. sinds kort gebruik ik DirectInternet van KPN. Zeer tevreden maar op 1 ding na. Ik heb een e-mail adres van Planet Internet. Als ik nu e-mail's wil verzenden dan zegt hij dat ie de SMTP server niet vind. Nu heb ik gekeken op de KPN site en die zegt heel simpel. Kan niet, gebruik maar een Hotmail e-mail adres. Maar dit wil ik niet. Ik wil m'n planet e-mail adres houden. Wie weet hoe ik dit nu oplos ?? Ik bel in met DirectConnect van KPN wil liever niet steeds met e-mail's verzenden inbellen via Planet. Maar wil wel mijn Planet e-mail adres houden. Is dit mogelijk ?? Alvast bedankt.
Link naar reactie
Voorzover ik begrepen heb, biedt deze gratis dienst van KPN helemaal geen e-mail account. Het is een heel simpele dienst, geen wachtwoord (alleen dat sluit e-mail al uit), zelfs geen aanmelding. Iedereen kan gewoon direct inbellen. Logisch dat je dan alleen maar internet hebt. Webmail van Planet en anderen zal waarschijnlijk wel mogelijk zijn. Ik begrijp overigens niet helemaal dat je met een account bij Planet inbelt bij KPN Direct Internet. Jan de Boer
Link naar reactie
Dit omdat ik over enige tijd waarschijnlijk toch op ADSL van Planet overstap. Maar zover is het nog niet dus zolang bel ik met DirectInternet in en gebruik ik mijn Planet e-mail adres. Ik gebruik DirectInternet van KPN omdat het gewoon goedkoper is. Maar nu wil ik dus weten hoe ik toch met m'n Planet e-mail adres e-mail's verzend via DirectInternet. Dus dat ik niet helemaal opnieuw hoef in te bellen bij Planet.
Link naar reactie
[quote:da6f0c197b="wtheiner"]Nee, inloggen met de SMTP server van Planet lukt niet. Dus ik zal toch zolang dan een webmail acount moeten aanmaken?[/quote:da6f0c197b]Dat hoeft niet, als je zoals je zelf aangaf bij Planet al een gewoon account hebt. Je kunt gewoon naar www.planet.nl gaan, en je hebt meteen bovenin de hoofdpagina de optie webmail. Jan de Boer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...