Ga naar inhoud

Internet Explorer


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste allemaal, Op het scherm Internet-Opties van Internet Explorer mis ik de tabbladen: Beveiliging en Geavanceerd. Ze zijn er wel geweest maar waarschijnlijk door een handeling van mij opeens verdwenen. Hoe krijg ik deze terug ? Want hierin moet waarschijnlijk iets worden aangevinkt , omfdat ik als ik verbinding maak met de Postbank en ik wil inloggen bij Internet bankieren, krijg ik de melding : Security Module is nog niet geladen, even geduld a.u.b. Klik ik dan op O.K. dan krijg ik een blanco pagina met False. Wie weet raad.
Link naar reactie
Edit: als je XP gebruikt... /edit Tabblad geavanceerd kan je terug krijgen door onderstaande in een regfiletje te gieten: Copy£/paste in een kladblokbestand en opslaan als xxxx.reg. Nadien even op dubbelklikken. [code:1:31954537c1]Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel] "AdvancedTab"=dword:00000000[/code:1:31954537c1]
Link naar reactie
[quote:837d545927="M@rc"]Edit: als je XP gebruikt... /edit Tabblad geavanceerd kan je terug krijgen door onderstaande in een regfiletje te gieten: Copy£/paste in een kladblokbestand en opslaan als xxxx.reg. Nadien even op dubbelklikken. [code:1:837d545927]Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel] "AdvancedTab"=dword:00000000[/code:1:837d545927][/quote:837d545927] Bij mij draait alles onder Windows 98 SE , hoe moet ik dan handelen ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...