Ga naar inhoud

Misschien dom maar...kan je ook faxen?


anoniem

Aanbevolen berichten

eeeuh nouw .... blaat werkelijk geen id normaal gesproken kreeg ik bij me telefoon 56 k modempje faxsoftware bijgesloten ... en die modem was weer recht aangesloten op je telefoonlijn ... zou je een 56 k faxmodem op je line (kan ff de tel aansluiting nie meer herinneren) ( in ieder geval die ene waarop je je telefoon aansluit ) aansluiten, zou dat met die 56 k modem software wel mogelijk moeten zijn... Maar met adsl .... Ikke nie weten ... ikke gwoon een fax aangesloten hebben ...
Link naar reactie
Indien je ook wilt ontvangen en niet altijd je pc aan wilt hebben, kan je gratis bij KPN (jaja, KPN en gratis :-) ) een fax2email aanvragen, je krijgt dan een faxnummer en als iemand naar dat faxnummer faxt, dan komt het als een TIF op je email binnen, wel zo handig......Kan je dus zelfs vanuit verwegistan je faxen lezen in een wazig internetcafeetje.
Link naar reactie
[quote:90f9ea4ce0]Even de telefoonstekker uit de USB-modem halen en achterin de laptop op de 56K-ingang zetten. Dan is er een kiestoon beschikbaar en kan ie faxen![/quote:90f9ea4ce0] Werkt dit bij jouw dan??? Ik meen te begrijpen dat je ADSL had.... Op het modem zit dan geen gewone telefoonlijn hoor, die word gesplitst. Je zult dus gewoon je ADSL lijn in je USB modem moeten houden en je gewone lijn, zonder ADSL signaal, op je telefoonmodem moeten zetten. Of zie ik dit verkeerd?
Link naar reactie
nah je kan diezelfde draad dus uit je adsl modem halen, in je fax steken, en dan het uiteinde in de splitter even eruit halen en die op de telefoonuitgang van de splitter te stoppen nadeel is dan wel dat je en niet kunt bellen ( al kan dat met zowat alle faxen geloof ik) en vooral niet kunt internetten .... misschien toch maar draadje bijmaken?
Link naar reactie
  • 10 maanden later...
En verder kun je online faxen sturen: http://cgi.tpc.int/ je kunt een faxnummer ingeven en een webformulier invullen. Je kunt ook een e-mailadres krijgen met het faxnummer erin verwerkt. Je kunt dan een mailtje tikken naar dat adres en de ontvanger faxt het mailtje naar het nummer. Soms hebben dergelijke services reclame erbij, ik weet het niet voor deze.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...