Ga naar inhoud

Downloadbaar maken


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb offline een site, waar ik layouts voor sites downloadbaar wil maken. Ik wil dus een gecomprimeerde map maken, met daarin hoe de layout eruit ziet, de HTML-code voor de layout enz. Nou wil ik sphosting gebruiken om de site online te zetten. Stel ik upload de gecomprimeerde mappen, hoe zet ik ze dan downloadbaar op de site. Dus bijv.: "Download Layout 1" Dan zou "Download" klikbaar moeten zijn en dan wordt de gecomprimeerde map, bijv. genaamd Layout1, gedownload. Hoe doe ik dit? (als het niet kan andere mogelijkheid graag)... Alvast bedankt, Levent
Link naar reactie
Een gecomprimeerde map is toch een zip-bestand? Je kan hier elk ander willekeurige bestandsnaam invullen. Als jij een website hebt is deze waarschijnlijk onderverdeeld in directories, net als je eigen PC. Met directory op server bedoel ik dus de directory in je site waar het te downloaden bestand staat, waarbij de door jou genoemde "www.naam.sphosting.com" de hoogste directory is. Dit is de root van jou site en wordt aangeduid met een / Iedere directory dieper geef je aan in je A HREF-tag. Dus als de volledige URL naar jouw te downloaden bestand is: www.naam.sphosting.com/download/layout1.zip Dan moet je dus een regel: <a href="/download/layout1.zip">Download layout 1</a> in je HTML hebben
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...