Ga naar inhoud

java probleem


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo als ik naar een site gaat vraagt die om een java toepassing te installeren anders zie ik geen fotos enz maar als ik dan klik op downloaded verwijst hij me naar windows updat en windows zegt dat ik hem uit moet voeren maar er staat dan dat ik een nieuwe versie van java heb staan maar die kan ik nergens verwijdere dus dan ga ik naar de javasite en wil ik hem daar downloade maar daar heb je windows xp service pack 1 voor nodig en als ik die bij windows update wil installere zegt hij dat de certificatiecode nie goed is en stopt hij er mee dus wat moet ik doen alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:05d22e9885="flipthagangster"]hallo als ik naar een site gaat vraagt die om een java toepassing te installeren anders zie ik geen fotos enz maar als ik dan klik op downloaded verwijst hij me naar windows updat en windows zegt dat ik hem uit moet voeren maar er staat dan dat ik een nieuwe versie van java heb staan maar die kan ik nergens verwijdere dus dan ga ik naar de javasite en wil ik hem daar downloade maar daar heb je windows xp service pack 1 voor nodig en als ik die bij windows update wil installere zegt hij dat de certificatiecode nie goed is en stopt hij er mee dus wat moet ik doen alvast bedankt[/quote:05d22e9885] Heb je weleens gehoord van punten en komma's??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...