Ga naar inhoud

Probleem met tcp/ip Casema breedband basic


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik weet niet of ik in het goede forum zit maargoed. Ik heb bij mijn vriendin de casema breedband basic geinstalleert, netwerkkaart erin, alles goed aangesloten, nu krijg ik de boodschap met verder installeren met de casema cd (versie C3.1) dat er een tcp/ip aanwezig is en eronder1; Er is een netwerkkaart gevonden met een vast ip adres, geef de kaart een dynamisch ip en sluit het modem rechtsteeks aan op deze computer. Wat word hiermee bedoeld? misschien heeft het er iets mee te maken dat ze verhuist is en nu een nieuwe netwerkkaart en nieuw modem (moterola) heeft? Ik hoop dat iemand me kan helpen, Vr Gr Mike Zwetsloot
Link naar reactie
in 9x: Ga naar start/configuratiescherm/netwer selecteer TCP/IP->netwerkkaart (=de naam van je netwerkkaart) klik op eigenschappen vink 'dynamisch ip-dres verkrijgen' aan misschien stat er ook nog dynamische DNS, die ook aanvinken. Nu de casema installatie opnieuw draaien (uiteraard na reboot :-p) Dan zou het meoten werken (denk ik) bij XP weet ik het niet...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...